پیکر مطهر شهید «پناهی فرد» با بدرقه هرمزگانی‌ها راهی لرستان شد

بندرعباس - ایرنا - پیکر مطهر شهید «سعید پناهی فرد» امروز شنبه بر دستان مردم شهید پرور هرمزگان تشییع و پس از قرائت قرآن و آیین نوحه‌خوانی با بدرقه همرزمانش برای خاکسپاری راهی زادگاهش لرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید پناهی فرد اهل استان لرستان و دارای سه فرزند است؛ همسر شهید فرزند سومش را باردار بوده و شهیدی که در چشم انتظاری فرزندش ماند و آن را ندید.

سرهنگ دوم «سعید پناهی» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس روز گذشته هفتم مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

طی عملیاتی که در اجرای ماموریت مشترک ماموران دریابانی و انتظامی بندرعباس با حضور این فرمانده جان برکف در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خورکولقان) انجام شد، افزون‌ بر ۲ هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در این آیین به نیابت از همرزمان شهید در استان هرمزگان خطاب به خانواده این شهید گفت: ما اگر لیاقت داشته باشیم مصمم به این هستیم که با صلابت‌تر و قاطع‌تر از زمان خودش و محکم‌تر از آن زمان راه شهید را ادامه می‌دهیم و در این مسیری که جان عزیز خودتان را فدا کردید ما کوتاهی نمی‌کنیم.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: عهد می‌بندیم با شما از طرف خودم و همه همرزمانم در انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه که مطمئن باشید ما شاهدان خلفی برای شما خواهیم بود و این مسیری که شما در راستای مبارزه و مقابله با پلشتی‌ها و قانون شکنی‌ها انتخاب کردید، ما این راه را ادامه خواهیم داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha