۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85242143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه روح الله: پاسخگوی شبهه‌ها در ذهن جوانان باشیم

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حقایق توسط دشمنان وارونه جلوه داده می شود که برای مقابله با آن باید پاسخگوی شبهه‌های ایجاد شده در ذهن جوانان باشیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز پنجشنبه در اجتماع رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت ساوه اظهار کرد: شبهه افکنی و وارونه جلوه دادن حقایق در مسائل دینی و فرهنگی از تاکتیک های دشمنان برای مقابله با نظام است که اگر نتوانیم پاسخ درستی به شبهه های ایجاد شده در اذهان جوانان ارائه کنیم بدون شک دچار آسیب های جبران ناپذیر در جامعه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی یکی از طولانی ترین، پیوسته ترین و بزرگترین جنگ‌های چند قرن گذشته را پشت سر گذاشته که نبرد نابرابر و جهانی بوده و به دلیل تشکیل یک حکمرانی جدید با محوریت شعار "نه شرقی نه غربی" به انقلاب اسلامی و مردم کشور تحمیل شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سال ها شرق و غرب در جنگ سرد علیه هم بودند اما بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ایدئولوژی های آن احساس خطر کرده و اختلافات را کنار گذاشته و قدرت های کوچک و بزرگ موثر را علیه این انقلاب دور هم جمع کردند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به علت نوع راهبردی که دارد همواره در ۴۴ سال گذشته در عرصه های مختلف از جمله تجزیه طلبی، ترور چهره‌ها، جنگ مسلحانه، جنگ علمی با ترور دانشمندان و نبرد ترکیبی و شناختی در حال دفاع بوده است.

کریمی گفت: اما به علت دفاع ملت ایران مقابل این توطئه ها، استکبار با مشاهده افول قدرت خود به صورت علنی اعلام می کند اگر ما تا سال ۲۰۲۵ در مقابل ایران پیروز نباشیم مانند شوروی قدرت خود را از دست می دهیم.

وی با بیان اینکه در این چهار دهه علیرغم اینکه دشمنان ترفندهای جدید را بکار بستند اما با مقاومت ملت ایران، انقلاب هر روز مقتدرتر شده است گفت: اکنون فضای مجازی به علت غفلتی که از دهه ۷۰ به این طرف در عرصه فرهنگی شاهد آن بوده ایم تنها نکته ای است که دشمن امید به آن بسته و احساس قدرت می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: به واسطه این فضا که استفاده از آن همه گیر شده و اذهان را درگیر کرده تبدیل به یکی از عوامل فشار بر ایران شده است و برای مقابله با آن باید اقدامی انجام شود که بتوانیم با حضور موثر و مقتدرانه در این فضا از مردم و انقلاب دفاع کنیم.

وی گفت: دشمن با اتکا به همین فضا، معنویت را مورد هدف قرار داده و به دنبال حذف آن از فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و برای رسیدن به آن همه توان کار خود را به کار بسته است.

کریمی افزود: جامعه ما در ارتباط با فضای مجازی نقطه ضعف شدید به ویژه در تولید محتوا داشته و باید فرهیختگان و افراد تاثیرگذار در این عرصه توجه ویژه داشته باشند و جامعه را به سمت مقابله با نقشه دشمن پیش ببرند.

فرمانده سپاه روح الله: پاسخگوی شبهه‌ها در ذهن جوانان باشیم
امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجدید میثاق با شهدا در امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه با حضور فرمانده سپاه روح الله، خانواده شهدا، جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.

همزمان با این آیین پیکر پاک یک شهید گمنام در مراسم تجدید میثاق با شهدا در امامزاده سید علی اصغر (ع) شهر ساوه بر دوش مردم شهیدپرور تشییع شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha