جزئیات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان، گفت: محمدمهدی اسماعیلی برای حضور در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه یاسوج به این استان سفر کرده است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز پنجشنبه در بدو ورود دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وزیر فرهنگ برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
وی بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و شرکت در آیین اختتامیه «شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا» را از دیگر برنامه های سفر وزیر اعلام کرد.

احمد زاده شرکت وزیر را در یادواره ۱۲۲۵ شهید تیپ همیشه سرافراز ۴۸ استان را پایان بخش سفر وزیر به کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های مختلف وزیر برای برطرف شدن مشکلات حوزه فرهنگ و هنر، تکمیل و بهره برداری طرحهای عمرانی استفاده کنیم.

شصت و هفتمین جشنواره ی منطقه ای سینمای جوان دنا از سوم تا ششم مهرماه ۱۴۰۲ در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.

یک هزار و ۲۸ اثر در دو بخش فیلم و عکس به دبیرخانه جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده است.

اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره ی منطقه ای سینمای جوان دنا با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و استان و هنرمندان برگزیده جشنواره از ۱۰استان کشور برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha