"تنبیه سخت" کره شمالی، نخستین وعده نامزد تصدی وزارت دفاع کره جنوبی

تهران- ایرنا - نامزد تصدی وزارت دفاع کره جنوبی وعده داد "مجازاتی سخت " برای کره شمالی در پی اقدامات تحریک آمیز نظامی در پیش است و هشدار داد در صورت حمله اتمی، کره شمالی به پایان خواهد رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از یونهاپ، شین وون سیک نامزد وزارت دفاع کره جنوبی که ژنرال ارتش بازنشسته و از حزب قدرت مردم در کره جنوبی است به دلیل تخصص در زمینه سیاست دفاعی و عملیات نظامی شناخته شده است در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: «من موضع دفاعی قدرتمندی خواهم ساخت که دشمن را مرعوب کند. »

وی با اشاره به اینکه کره شمالی به تهدید کره جنوبی با اقدامات تحریک آمیز متعدد نظامی و آماده شدن برای آزمایش هسته ای ادامه می دهد تاکید کرد اگر کره شمالی تلاشی برای حمله هسته ای انجام دهد، به پایان رژیم خود خواهد رسید.

این مقام کره جنوبی که از حامیان یون سوک یول رئیس جمهوری این کشور برای تقویت روابط امنیتی با آمریکاست وعده داد اتحاد دو کشور را نیز تقویت کند.

وی افزود: «من تمرینات و رزمایش های مشترک نظامی میان کره جنوبی و آمریکا را تقویت خواهم کرد. به علاوه با سایر کشورهای عضو سازمان ملل نیز همکاری نظامی را گسترش خواهم داد. »

نامزد وزارت دفاع کره جنوبی در پایان با اشاره به مشکلات جذب سربازان جدید گفت به توسعه سیستم های جنگی از جمله سیستم هایی که با هوش مصنوعی کار می کنند خواهیم پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha