امام جمعه  شهرکرد: هجمه دشمن بیانگر قرار گرفتن انقلاب اسلامی در مسیر درست است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هجمه‌های بی‌امان دشمن و تشدید تقابل‌ها با نظام اسلامی، نشان از آن دارد که انقلاب ایران در مسیر درستی قرار دارد و به قله نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در خطبه‌های نماز وحدت و جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: هر چه نظام اسلامی به قله نزدیک‌تر می‌شود، دشمن بر مکر و توطئه‌های خود نیز می‌افزاید از همین رو نباید در این مسیر درست، دلسرد شد و می‌طلبد با پایداری و مقاومتی بیش از پیش وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مقابله با شبهه‌ها و هجمه‌های دشمن ،نیاز مداوم و مستمر به تجدید بیعت با امام عصر(عج) دارد و همه آحاد جامعه باید نسبت به این موضوع مراقبت و هوشیاری لازم را به کار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ، ریزش در جامعه اسلامی را از آسیب‌ها و خطرات عصر غیبت عنوان کرد.

نکونام یادآور شد: نظام اسلامی ایران فرصت خوبی را برای مردم و مسوولان فراهم کرده است تا بتوانند با خدمت خالصانه و قرار گرفتن در مسیر صحیح ، خود را از پیروان حضرت مهدی(عج) قرار دهند.

به گزارش ایرنا، نماز باشکوه وحدت روز دوشنبه به اقامت امام جمعه شهرکرد با حضور جمعی از مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha