آیین نمادین عطر انتظار به مناسبت سالروز امامت ولی عصر(عج) در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد - ایرنا- همزمان با ۹ ربیع‌‎الاول سالروز امامت ولی‌عصر حضرت مهدی(عج) زنگ بیعت دانش‌آموزان با آن امام بزرگوار روز دوشنبه در هنرستان شهید حقیقی شهرکرد با حضور خادمان مسجد جمکران نواخته شد و آیین نمادین عطر انتظار برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود، جوانان و نوجوانان کشور را هدف قرار داده‌ است، گفت: دشمن با فضای‌سازی مسموم به دنبال ضربه‌زدن به دختران و پسران جوان و نوجوان ایران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در این آیین با تبریک سالروز آغاز امامت ولی عصر حضرت مهدی(عج)، هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس، با اشاره به اینکه ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دارد و دشمنان از این پیشرفت هراس دارند، افزود: تلاش دشمن برای ناامید کردن ملت ایران ادامه دارد که در این زمینه خانواده‌ها و همه افراد جامعه، مراقب توطئه‌های دشمنان باشند تا جوانان و نوجوانان فریب دسیسه دشمن را نخورند.

نکونام گفت: دشمن برای ایجاد تفرقه و دوگانگی در جامعه و دور کردن مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان از اعتقادات برنامه‌ریزی کرده است تا افکار عمومی را به سمت بی‌اعتقادی سوق دهد.

به‌گفته وی، همه باید به سمت مهدویت حرکت کنیم تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.

آیین نمادین عطر انتظار به مناسبت سالروز امامت ولی عصر(عج) در شهرکرد برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دشمنان امروز نظام اسلامی، به دنبال دروغ‌پراکنی، کمرنگ نشان دادن فعالیت‌ها و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران با تحلیل‌های مغرضانه، وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش هستند.

افشین امیریان افزود: دشمن برای ناامید کردن مردم و بزرگ کردن عیب‌های کوچک و انکار کارهای بزرگ، از همه ظرفیت‌ها به خصوص رسانه صوتی، تصویری و مجازی استفاده می‌کند.

به گزارش ایرنا، امسال ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموزچهارمحال و بختیاری شامل ۱۱۲ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۴۵ هزار دانش‌آموز متوسطه اول و ۳۷ هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

براساس آمارها امسال ۲۰ هزار دانش آموزکلاس اولی و ۱۶ هزار نوآموز در مقطع پیش دبستانی به جمعیت دانش آموزی استان اضافه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha