واکنش پلیس راهور به پرتاب باتوم:‌ با مامور و راکب متخلف برخورد می‌شود

تهران - ایرنا - پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در پی انتشار فیلمی از پرتاب باتوم توسط یکی از ماموران راهور تهران بزرگ اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد، با مامور و راکب متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا که عصر شنبه انتشار یافته، آمده است: در پی انتشار فیلمی از برخورد یکی از کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راکب موتور سیکلت، بلافاصله پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع وشناسایی متخلف یا متخلفین صادر کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بررسی های اولیه نشان داد که اولا، موتور سیکلت سنگین فاقد پلاک بوده است. ثانیا، راکب متخلف موتورسیکلت نه تنها به ایست مامور توجهی نکرده بلکه با حرکات نامتعارف موجب اخلال در نظم عبور ومرور وآسایش شهروندان حاضر در معابر عمومی شده است. ثالثا، متاسفانه مامور حاضر در صحنه برای متوقف کردن موتور سوار متخلف و هنجار شکن مبادرت به اقدام نامتعارف (پرتاب باتوم) کرده است.

در اطلاعیه‌ پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آمده است: پلیس راهور ضمن پایبندی، و تاکید بر اجرای دقیق قانون و برخورد قانونی با متخلفین، نه تنها به هیچ عنوان اینگونه رفتارهای غیرمتعارف را تایید نمی کند بلکه قطعاً با مامور و راکب متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد و تمام تلاش خود را بکار می بندد تا مانع تکرار این نوع رفتارهای نامتعارف شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha