برترین های اولین کنگره استانی شعر عاشورایی تجلیل شدند + فیلم

یزد-ایرنا- برترین‌های اولین کنگره استانی شعر عاشورایی با عنوان این شرح بی‌نهایت با حضور جمعی از مسئولان و علاقه مندان به شعر و ادب فارسی تجلیل شدند .

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه و تجلیل از برترین های اولین کنگره استانی شعر عاشورایی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، جمعه شب در محل مجتمع فرهنگی امام علی (ع) شهر حمیدیا برگزار شد و ۹ نفر از برترین های این کنگره مورد قدردانی قرار گرفتند.

محمد محسن رفیعی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با ابرنا، گفت: این کنگره به مدت یک ماه در کتابخانه های عمومی استان برگزار شد و شرکت کنندگان نیز از اعضای کتابخانه ها و کتابداران بودند که در نهایت ۶۰ اثر به این کنگره واصل شد و با داوری انجام شده، ۹ اثر رتبه برتر را کسب کردند.

مرادعلی الله وردی شهردار حمیدیا نیز در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: حمایت از فعالیت های فرهنگی در دستور کار این شهرداری است و تا کنون همایش‌ها ، یادواره‌ها و جشنواره‌های متعدد در زمینه حمایت از فعالیت‌های فرهنگی برگزار شده است.

در این کنگره شعر استانی طاهرا نوری، زهرا شایق، ماجده سلیمی، علی رمضانی، طاهره اسدزاده، ریحانه پاک‌نیا، فاطمه شاکر، مرضیه رشیدپور و محسن رحیمی به عنوان برترین ها مورد قدردانی قرار گرفتند.

استان یزد موطن برخی از شعرای مشهور ایران مانند وحشی بافقی و فرخی یزدی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha