۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85235792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحریف‌های دشمن درخصوص دفاع مقدس با جهاد تبیین خنثی شوند

دزفول-ایرنا- امام جمعه موقت دزفول با اشاره به تلاش دشمن برای تحریف دفاع مقدس گفت: تحریف‌های دشمن درخصوص دفاع مقدس باید با جهاد تبیین و آگاه سازی درست خنثی شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی (ع) دزفول ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مردم دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی با مقاومت در عرصه‌های مختلف حماسه خلق کردند.
وی افزود: تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید، صدها جانباز و ایثارگر و ایثارگ ری خانواده هایشان قابل ستایش است چرا که به عشق ولایت فرمانبرداری کرده و عزیزانشان را به جبهه فرستادند.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: مردم دزفول از رزمندگان و جبهه پشتیبانی کردند و اجازه ندادند حتی به یک وجب از خاک کشورمان تعرض شود.
وی بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: دشمن در تمام حوزه ها به ویژه جنگ شناختی تلاش زیادی کرده و ما وظیفه داریم با جهاد تبیین از تحریف و جنگ شناختی دشمن جلوگیری کنیم.
حجت الاسلام بیگدلی اظهارکرد: نخستین وظیفه ما، مقابله با تحریف‌های غلط در مقابل حقانیت دفاع مقدس است چرا که ما شروع کننده جنگ نبودیم بلکه دفاع کردیم و با مقاومت جانانه اجازه ندادیم دشمن به اهداف خود برسد.
وی افزود: دشمن می‌خواهد دفاع و مقاومت مردم کشورمان را امری دنیایی بیان کند در حالی که ما با رژیم بعث و مزدوران جهانی روبرو بودیم.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به اینکه مردم کشورمان در جنگ تحمیلی در برابر تجهیزات و دسیسه‌های کشورهای مختلف ایستادند، گفت: اکنون نیز هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی فراوانی مطرح است و دشمن معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زیادی ایجاد کرده که همه در گرو هجمه نظامی است.
وی افزود: همه مسوولان باید بدانند وارد سنگری شده‌اند که ابتدا میدان جنگ بوده و اکنون به جنگ‌های دیگر تبدیل شده است لذا باید مدافع ارزش‌های اقتصادی و فرهنگی باشند.
حجت الاسلام بیگدلی بر ضرورت الگوسازی از ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: زنان و دخترانی که در هر سنگری جوانانی مانند آیت الله قاضی تربیت کردند باید الگوی مردم قرار گیرند و به دیگران معرفی شوند.
وی افزود: باید به نقش ایثارگران، جهادگران، سپاهیان، بسیج عشایر، بهداشت و درمان، بسیج روحانیت و دیگر اقشار در دفاع مقدس پرداخته و به جامعه شناخته شوند.

خنثی سازی پروژه منجمدسازی ایران از دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک بود

امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به سفر رییس جمهور به نیویورک اشاره کرد و گفت: اثبات بی اعتباری و خنثی سازی پروژه منجمد سازی ایران یکی از دستاوردهای این سفر پربار بود.
وی افزود: با وجود تحریم‌های شدید علیه ایران، تیم رسانه‌ای موفق عمل کرد و روحیه امیدآفرینی و شایستگی ملت ایران را در سازمان ملل متحد نشان داد.
حجت الاسلام بیگدلی بیان کرد: رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی سازمان ملل به ارزش‌های کشورمان تاکید کردند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز از تمهیدات مسوولان برای برپایی میز خدمت در مصلای جمعه قدردانی کرد.
امام جمعه موقت دزفول از آبفا منطقه دزفول که از ورود بخشی از فاضلاب به رودخانه دز جلوگیری کرد نیز قدردانی کرد.
وی افزود: جشن عاطفه‌ها برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در آستانه سال تحصیلی جدید آماده توجه و کمک نیکوکاران است که انتظار می‌رود مردم نیکوکار دزفول همچون گذشته در این راستا پیش قدم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha