برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت فرمانداران باشد

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر بی طرفی کامل فرمانداران شهرستان های ۹ گانه از آنها خواست شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن و با مشارکت بالای مردم در اسفندماه سال جاری را فراهم کنند.

سید جواد هاشمی مهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راهبرد و تاکید مدیریت اجرایی استان ، دولت و وزارت کشور در امر انتخابات بر رعایت اصول چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل "مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت" استوار است.

وی تصریح کرد: همین اصول باید سرلوحه و اساس کار مجریان و دست اندرکاران انتخابات در استان کهگیلویه وبویراحمد باشد.

وی افزود: می طلبد همراهی و همدلی در میان مدیران وجود داشته باشد تا با تعامل و هم افزایی با مردم، انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم باید از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای و بی‌پایه و اساس خودداری کنند، بخش عمده تخلفاتی که در انتخابات‌ها صورت می‌گیرد توسط هواداران نامزدها بوده که از مردم و هواداران انتظار می رود رعایت کنند که تخلفی صورت نگیرد.

هاشمی مهر به متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، طی بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ از ساعت هشت الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که تأییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تأیید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را در بازه زمانی مندرج در بند الف ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

هاشمی مهر ابراز کرد: متقاضیان مشمول بند «ج» پس از ثبت اعتراض، می‌توانند به مراجع مربوطه مراجعه و برای رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام کنند. در صورت تأیید مدرک مورد نظر، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

پیش از این معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده بود که تعداد حدود ۴۰۰ داوطلب کرسی مجلس دوازدهم در سه حوزه انتخابیه این استان نام نویسی کرده اند.

استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی بیش از ۷۱۳ هزار نفر و ۹ شهرستان و ۱۸ شهر سه نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha