انوشیروانی: مسیر خوبی در انتظار وزنه‌برداری است/ در دو وزن المپیکی مدال گرفتیم

تهران- ایرنا - رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مسیر خوبی پیش روی وزنه‌برداری است، داشته‌های ما همین است، به دنبال این هستیم که پشتوانه‌سازی انجام دهیم و قول می‌دهم دو سال دیگر تغییر جدی خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری یکشنبه شب پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان که در کشور عربستان برگزار شد، اظهار داشـت: مسابقات جهانی عربستان از اهمیت زیادی برخوردار بود، کسانی که در این مسابقات شرکت کردند و عضو تیم ملی بودند لیست نهایی ورزشکارانی هستند که می‌تواند سهمیه المپیک را به دست آورند.

وی افزود: اردوهای فشرده‌ای را برگزار کردیم، این اردوها پیش از شروع مسابقات آسیایی کره‌جنوبی شروع شد و حتی پس از اتمام این رقابت اردوها ادامه پیدا کرد.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: امیر حقوقی در بهترین جدول بود و حتما باید مدال می‌گرفت. حسین سلطانی آسیب دیدگی زانو داشت که تشدید شد و اجازه نداد خوب کار کند اما جزو کسانی بود که باید مدال می‌گرفت. از مهدی کرمی انتظار داشتیم مدال بگیرد. رضا دهدار کسی بود که من فکر می‌کردم شانس طلا دارد و اگر وزنه‌های تمرین را می‌زد، جزو سه نفر برتر مسابقات بود.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: آیت شریفی با تمرکز کار نکرد، وزنه‌ای که در تمرین زده بود ما را متقاعد کرده بود در جمع نفرات برتر قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد، او وزنه‌ای را که با نظر کادر فنی شروع کرده بود نتوانست به پایان برساند.

وی تاکید کرد: علی داودی خوب ظاهر شد،وزنه‌هایی که در تمرین زده بود بالای سر برد، وزنه آخر را اگر می‌زد می‌توانست طلای دوضرب را بگیرد.

رییس سرمربی وزنه‌برداری اعلام کرد: ما در دو وزن المپیکی مدال گرفتیم که این دستاورد بزرگی برای ما است، همیشه در جمع تیم‌های برتر قرار داریم و اگر بچه‌ای ما با تمرکرتر بودند الان قهرمان می‌شدیم.

انوشیروانی بیان کرد: تیم مردان از همین جا راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد و آرزو می‌کنم ورزشکارانی که در این رقابت نتوانستند به حق خود برسند در این رویداد مهم به آنچه استحقاقش را دارند برسند.

وی افزود: یگ گام دیگر برای مسابقات المپیک پاریس برداشتیم،امیدوار هستیم از سه سهیمه خود بهترین نتایج را به دست آوریم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مردم عزیز حوصله کنند،مسیر خوبی در پیش روی وزنه‌برداری است، داشته‌های ما همین است، به دنبال این هستیم که پشتوانه سازی انجام دهیم، من قول می‌دهم دو سال دیگر تغییر جدی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha