بومی‌گرایی و جوانگرایی، سیاست جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان است

اصفهان-ایرنا- مدیر سازمان فوتبال بانوان باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سیاست جدید این باشگاه در فوتبال بانوان، بومی‌گرایی و جوانگرایی و تزریق نیرو و انرژی جوانی به بدنه تیم‌ است.

میترا چین سری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با تغییر سیاست‌ها و اهداف مجموعه سپاهان، چشم‌انداز فعلی و مهم باشگاه، جوانگرایی و بومی گزینی است تا تیمی ساخته شود که همگان نظام تغییر و تحول را در آن مشاهده کنند.

وی ادامه داد: امسال بر اساس کارنامه عملکرد مربیان باشگاه و با توجه به کارنامه موفق نیلوفر اردلان در زمینه فوتبال و فوتسال، وی بعنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان باشگاه سپاهان برگزیده شد.

چین سری یادآور شد: اردلان در دوران بازیکنی خود، سابقه درخشانی از خود به یادگار گذاشته و در رده‌های مختلف نیز بعنوان کاپیتان تیم ملی حضور داشته و از مربیان جوان و با انگیزه کشورمان است که سابقه هدایت تیم‌های ملی رده‌های ۱۴ و۱۶ سال را نیز در کارنامه‌اش دارد.

مدیر سازمان فوتبال بانوان باشگاه سپاهان تصریح کرد: نکته مثبت دیگر در باره اردلان این است که از سن کم در عرصه فوتبال بوده و از خانواده فوتبالی و سپاهانی برخاسته و پدرش نیز در تیم سپاهان عضویت داشته است.

چین‌ سری تاکید کرد: سیاست مجموعه باشگاه راه‌انداختن موتور سازندگی فوتبال بانوان سپاهان با تکیه بر بومی‌گرایی است، هرچند ما این راه را از فصل قبل آغاز کردیم و با تشکیل تیم‌های آکادمی حدود هفت بازیکنان رده‌ پایه به تیم اصلی ما راه یافتند که سه نفر از آنها در طول فصل بازی کردند و چهار نفر هم در تیم ملی حضور داشتند که در تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور در بازی‌های آسیایی ویتنام جزو بازیکنان ثابت میدان بودند.

وی گفت: تفکرات جدید سرمربی جوان فوتبال بانوان سپاهان، کارآمد است و به تیم ما کمک کند تا همه از دیدن فوتبال دختران سپاهان لذت ببرند و در کنار آن تمام سعی ما اخذ بهترین نتایج در میدان است.

چین سری یادآور شد: باشگاه سپاهان همیشه از مربیانی که با آنها وارد مذاکره می‌شود، فهرست اسامی بازیکنان مدنظرشان را می‌خواهد تا در صورت موافقت و بر اساس فهرست گزینه‌های پیشنهادی حرکت کند ولی امسال با توجه به رویکرد بومی‌گرایی در جذب بازیکن، کمی محدودیت داریم.

وی اظهار داشت: قرارداد بیشتر بایکنان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان سپاهان به اتمام رسیده است که بیشتر آنها هم ساکن اصفهان نبودند و مجبور شدند با تیم های دیگر وارد مذاکره شوند.

مدیر سازمان فوتبال بانوان باشگاه سپاهان ادامه داد: باشگاه ما با بازیکنان ساکن اصفهان که در فهرست سرمربی بودند، وارد مذاکره شده است و به مرور قرارداد آنها امضا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، هفته گذشته "مرضیه فیضی" فوتبالیست شهر "گز بُرخوار" اصفهان با عقد قراردادی به تیم بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوست و سپاهانی شد.

فیضی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی بانوان کشورمان را دارد، در تیم‌های اروپایی نیز توپ زده است.

در روزهای گذشته "الهام فرهمند" کاپیتان فصل گذشته سپاهان و "فاطمه عادلی" مدافع ملی پوش این تیم نیز قراردادهای این فصل خود را با سپاهان بصورت سفید امضا کردند.

سفید امضا در قراردادهای ورزشی به این معناست که بازیکن به باشگاه وکالت می‌دهد تا مبلغ قرارداد و شرایط فسخ آن را طبق مصلحت باشگاه تکمیل کند.

"الهام فرهمند" دومین سالی است که قراردادش را با سپاهان بصورت سفید امضا می‌کند.

فرهمند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال زنان کشورمان را در کارنامه دارد، همسر "حسین پاپی" ستاره سابق تیم مردان سپاهان است و سال‌ها برای طلایی‌پوشان توپ می‌زند.

فرهمند که در پُست دفاع بازی می‌کند، تاکنون ۲ بار همراه تیم سپاهان به جایگاه سومی و سال گذشته به جایگاه دومی لیگ برتر زنان رسیده است.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، "فاطمه عادلی" مدافع ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز در روزهای گذشته قرارداد این فصل خود را با سپاهان، بصورت سفید منعقد کرد.

به گزارش ایرنا، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پنج روز پیش با این تیم قرارداد بست و باشگاه سپاهان بر اساس فهرست سرمربی خود در حال تمدید قرارداد با ستاره‌های این تیم است.

تیم فوتبال بانوان سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان ایران شد.

یک ملی‌پوش دیگر به تیم فوتبال بانوان سپاهان پیوست

بومی‌گرایی و جوان‌گرایی سیاست جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است

یک ملی‌پوش دیگر به تیم فوتبال بانوان سپاهان پیوست

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha