زنان سپاهان چهارم شدند

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال زنان «سپاهان» عصر پنجشنبه در ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با پیروزی ۲ بر صفر از سد «پیکان تهران» گذشت و به جایگاه چهارمی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال زنان«سپاهان» بعد از ظهر پنجشنبه از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته هجدهم و پایانی «لیگ برتر فوتبال زنان ایران»، در زمین چمن «آب منطقه ای اصفهان»، مقابل تیم «پیکان تهران» به پیروزی ۲ بر صفر رسید.

۲ گل سپاهان در این دیدار را هاجر دباغی وارد دروازه «پیکان تهران» کرد تاتیم فوتبال زنان سپاهان در این فصل با ترکیبی از جوانان و بازیکنان بومی به جایگاه چهارمی لیگ برتر فوتبال بانوان دست یابد.

«سپاهان» با برد امروز توانست با ۹ برد، سه باخت و ۶ تساوی ۳۳ امتیازی شود و پایین‌تر از «شهرداری سیرجان» ۳۸ امتیازی و «پالایش گاز ایلام» ۲۹ امتیازی در رده چهار جدول قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، در رقابت های فوتبال فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر بانوان ۱۰ تیم شرکت داشتند و پس از انجام ۱۸ بازی تیم «خاتون بم» قهرمان شد،‌ «زنان ملوان انزلی» و «شهرداری سیرجان» هم به ترتیب دوم سوم و شدند و «آوا تهران» و «ایساتیس فارس» هم ۲ تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک شدند.

سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان این لیگ شده بود.

زنان سپاهان چهارم شدند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha