یزد ظرفیت میزبانی رقابت‌های جهانی و بین‌المللی را دارد

یزد- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: یزد ظرفیت میزبانی رقابت‌های جهانی و بین‌المللی را دارد و باید از آن بیش از گذشته استفاده کرد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، مهران تیشه گران در دیدار با مسئولان ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه ورزشکاران یزدی توانایی بالایی دارند افزود: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌توان نفرات بیشتری در رشته‌های مختلف تحت پوشش این هیات جذب و قهرمانان زیادی پرورش داد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد خانه اختصاصی ورزشکاران ناشنوا در یزد ضروری و همت همه مسئولان را می‌طلبد گفت: با توجه به ارتباطات خوب می توان زمینه ساز تعامل و جذب بودجه برای ورزش بود و امیدواریم حمایت از ورزش‌های ناشنوایان مدنظر قرارگیرد.

این مسئول بیان کرد: یکی از ضرورت‌ها و اقدامات مهم در راستای حمایت از ورزش ناشنوایان ساخت خانه اختصاصی ویژه ورزشکاران این رشته است که همه مسئولان به ویژه استاندار، حمایت های لازم را داشته باشند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت : همه هیات های ورزشی مورد توجه ما هست و هرگونه حمایت از ورزش های ناشنوایان انجام خواهیم داد.

زهیر حاجی حسینی افزود: با نگاه حمایتی استاندار به دنبال جذب منابع مالی مختلف هستیم تا بتوانیم ضمن حمایت از هیات های ورزشی و قهرمانان در بحث زیرساخت ها نیز گام خوبی برداشته و خانه اختصاصی ناشنوایان دنبال خواهد شد و امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha