نماینده مشهد برای قهرمانی به عرصه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر وارد شد

مشهد-ایرنا-رییس هیات ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: تیم بسکتبال با ویلچر "آسایشگاه معلولین فیاض بخش مشهد" به عنوان تنها نماینده مشهد در دوره جدید لیگ برتر، با هدف قهرمانی پا به عرصه رقابت‌ها می‌گذارد.

مصطفی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم در دوره قبلی نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد نائب قهرمان مسابقات بسکتبال با ویلچر شود.

وی ادامه داد: نماینده مشهد روز گذشته با انجام قرعه کشی در فدراسیون مربوطه حریفان خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را شناخت و طبق برنامه از ۱۳ مهر ماه سال جاری با تیم های هیات یزد، هیات خوزستان و فولاد هرمزگان در گروه B به رقابت خواهد پرداخت.

رییس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین بنا بر نظر فدراسیون مربوطه، نماینده مشهد در رقابت های لیگ ملی نیز حضور خواهد داشت که این رقابت ها هم از نوزدهم مهرماه امسال با حضور تیم های هیات اصفهان، پگاه فارس، هیات بم و جانبازان فارس در اصفهان برگزار می‌شود.

صفایی اظهار داشت: ورزشکاران توانیاب استان خراسان رضوی ظرفیت خوبی در رشته بسکتبال با ویلچر دارند و تاکنون موفق به حضور در رده های مختلف تیم ملی شده اند.

تیم آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد اسفند ماه سال گذشته با شکست ۶۷ بر ۵۹ در مقابل شهروند آمل، مقام دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را کسب کرد.

حدود هزار و ۶۰۰ ورزشکار توانیاب در خراسان رضوی فعالیت می کنند که ۱۰۷ نفر آنان سابقه حضور در رقابت های بین المللی را دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha