۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85223566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ ایستگاه سلامت ویژه پایان صفر در غرب خراسان رضوی برپا شد

 سبزوار- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۹ ایستگاه سلامت به منظور ارائه خدمت به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر در مسیرهای ارتباطی غرب خراسان رضوی برپا شده است.

به گزارش ایرنا، دکتر سیدمجید غضنفری روز شنبه به خبرنگاران افزود: عمده این ایستگاه های سلامت در مسیر حرکت کاروان های زیارتی زائران پیاده امام رضا(ع) با هدف خدمت‌رسانی مطلوب بهداشتی و درمانی ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: این ایستگاههای سلامت ویژه زائران دهه پایانی صفر در شهرهای "داورزن، سلطان آباد، حکم آباد" و نیز روستاهای "صدخرو، استیر و رباط سرپوش" به صورت ثابت به منظور ارایه خدمات سلامت به زائران پیاده فعال شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین سه ایستگاه سلامت به صورت سیار در محدوده "مجموعه کابل خودرو، پارک بهمن و روستای نزل آباد" شهرستان سبزوار در کنار جاده اصلی آماده خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی است.

دکتر غضنفری افزود: علاوه بر این ۹ ایستگاه، ۲ ایستگاه سلامت سیار در ۲ روستای "مهر و زعفرانیه" برای خدمات دهی به زائران در مسیر بازگشت از سفر زیارتی مشهد برپا شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سبزوار با توجه به قرار گرفتن در مسیر رفت و آمد زائران رضوی به عنوان میقات الرضا (ع) مهیای خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب، به زائران دهه پایانی ماه صفر است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha