بانک مهر ایران در هرمزگان بیش از یکهزار میلیارد ریال وام خرید کالای ایرانی پرداخت کرد

بندرعباس - ایرنا - معاون مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران در هرمزگان گفت: یکهزار و ۷۹۳ میلیارد ریال تسهیلات به چهار هزار و ۶۹۳ نفر با هدف حمایت از رونق تولید و خرید کالای ایرانی در یکسال گذشته از سوی این بانک استان پرداخت شد.

مهدی رییسی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ازابتدای سالجاری تا پایان مردادماه امسال،۲هزار و ۳۶۸ فقره تسهیلات به ارزش یکهزار و ۱۰۵ میلیارد ریال در راستای حمایت از تولید توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی درخصوص طرح مهریار نیز اظهار کرد: تاکنون در استان هرمزگان، ۶ هزار و ۵۴۳ نفر در طرح مهریار حقوق خود را از بانک مهرایران دریافت می‌کنند و تاکنون به ۲۸۷ نفر به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران در هرمزگان اظهار کرد: در این طرح (مهریار) ادارات و نهادها پرداخت حقوق کارکنان خود را از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می‌دهند و این بانک امتیازی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از محل این امتیاز به کارکنان خود تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کنند.

رئیسی درخصوص تسهیلات پرداختی در سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران استان هرمزگان در پایان سال ۱۴۰۱ در طرح‌های مختلف افزون بر ۵۸هزار و ۸۸۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

وی گفت: از وام‌های پرداخت شده، درپایان سال بیش از هفت هزار فقره وام بدون ضامن به ارزش ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال و ۲هزار فقره وام قرض الحسنه افزون بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در راستای اشتغال‌زایی، کارآفرینی و توانمندی‌سازی مددجویان سازمان‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت، بنیادمسکن و وام‌های ازدواج، فرزندآوری، کرونا، بیماران معسر خاص پرداخت شده است.

این مسوول اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه نیز ۲۱هزار و ۷۵۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۶ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شده است که ۲هزار و ۳۵۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۵۶ میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن بوده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha