۳ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85209651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار کشته و چهار مجروح براثر تصادف زنجیره‌ای در محور سربیشه - بیرجند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بیرجند - سربیشه چهار نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱:۱۶ دقیقه بامداد و در کیلومتر هشت محور سربیشه _ بیرجند رخ داد.

وی اظهار کرد:در این تصادف یک دستگاه کشنده تریلی تانکر مخصوص حمل قیر بدون بار و یک دستگاه سواری پراید که در مسیر مجاز بیرجند به سربیشه در حرکت بودند با ۲ دستگاه سواری شوتی سوخت‌کش پارس و پژو ۴۰۵ که در خلاف جهت در حرکت بودند برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه در این حادثه شاهد وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودروی سواری و یک دستگاه تریلی بودیم، خاطرنشان کرد: این حادثه چهار فوتی شامل راننده و ۲ سرنشین تریلی و یک نفر از خودروی پژو و چهار مصدوم داشت که حال مصدومان خوب گزارش شده‌ است.

 وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس بی مبالاتی از سوی رانندگان خودروهای پژو پارس و پژو ۴۰۵ درحرکت خلاف جهت تشخیص داده شد گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha