۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85209518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس دادگستری خوزستان بر تامین امنیت زائران اربعین حسینی تاکید کرد

اهواز- ایرنا- رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن تاکید بر تامین امنیت زائران حسینی گفت: این مهم به ویژه در روزهای پایانی مراسم اربعین که حجم بالایی از زائران به مرز مراجعه می‌کنند باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش پنحشنبه ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی در حاشیه بازدید از مرز چذابه و در نشست قرارگاه مرزی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و اعضای شورای قضایی در پایانه مرزی چذابه، گفت: حفظ سلامت زائرین و حضور مستمر نیروهای درمانی و امدادی، باید مهم ترین هدف دستگاه‌های خدمت‌رسان باشد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه میزبانی از زائران حسینی جز با مشارکت آحاد مردم انجام نخواهد شد، افزود: باید به‌گونه‌ای به زائران خدمات رسانی شود که کرامت آن‌ها حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت ورود اتباع خارجی غیرمقیم برای حضور در این مراسم تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان و مدیران مربوطه روادید اتباع غیر مقیم را به صورت دقیق بررسی و در چارچوب قوانین و مقررات، مسائل و مشکلات مربوط به خروج آنان را پیگیری و حل کنند تا شاهد تجمع اتباع غیر مقیم در مرز چذابه و اختلال در خدمت رسانی به زوار نباشیم.

به گزارش ایرنا، ۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مبادی‌های کشور برای تردد زائران اربعین حسینی به کشور عراق است.

طبق اعلام دادگستری خوزستان، شعب کشیک دادسرا و شورای حل اختلاف در مرزهای استان برای این ایام در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha