۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85207678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار عمرانی شهرک‌های صنعتی گلستان ۲۵۱ درصد افزایش یافت

گرگان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان جذب شد که این رقم ۲۵۱ درصد بیشتر از ۲ سال آخر دولت قبل است.

به گزارش ایرنا، رضا شهمرادی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان، افزود: این اعتبار در حوزه عمرانی در ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه اقتصادی اترک برای اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی از جمله آسفالت، جدول کشی، ایجاد یا توسعه تصفیه فاضلاب واحد صنعتی، روشنایی معابر و آبرسانی هزینه شد.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی احرای طرح های عمرانی برای جذب سرمایه‌گذاران در راستای توسعه اقتصادی منطقه است.

شهمرادی در خصوص حمایت یارانه ای از صنایع کوچک گفت: طی ۲ سال اخیر ۴۸ میلیارد ریال برای حمایت از واحدهای صنعتی به ویژه در حوزه‌های شرکت در نمایشگاه‌ها و آموزش نیروی انسانی واحدهای صنعتی جذب شده که نسبت به مدت مشابه ۲ سال قبل از رشد ۲.۴ برابری برخوردار است.

اعتبار عمرانی شهرک‌های صنعتی گلستان ۲۵۱ درصد افزایش یافت

وی جذب ۳۹۰ میلیارد ریال و رشد ۱۳۱ درصدی در حوزه کمک بلاعوض، جذب ۳۷۷ میلیارد ریال و رشد ۶.۱۴ برابری اعتبارات ملی و جذب ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال و رشد ۲۵۱ درصدی را از دیگر خدمات ودلات سیزدهم برای رونق شهرک ها و نواحی صنعتی گلستان برشمرد.

شهمرادی همچنین به خلا ید ۴۸ هکتار زمین بالا استفاده در شهرک‌های صنعتی گلستان طی ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۶۴۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه اقتصادی اترک در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: به مناسبت گرامی داشت هفته دولت ساخت ۱۵ طرح عمرانی در شهرک ها صنعتی استان به اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال آغازخواهد شد که ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس با ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha