۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 85204198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش به روسیه + فیلم

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85204198
سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش به روسیه + فیلم

مسکو- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی ونوکووا مسکو مورد استقبال کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران و ژنرال ماتیسین رامان معاون فرمانده نیروی زمینی ارتش روسیه در امور هماهنگی بین‌المللی قرار گرفت.
فرمانده نزاجا که به دعوت رسمی ارتشبد اولگ سالیوکف فرمانده نیروی زمینی روسیه به مسکو سفر کرده‌است، در این سفر ضمن ملاقات با همتای خود از برخی مراکز آموزشی، فناوری و عملیاتی روسیه بازدید خواهد کرد.
وی همچنین با برخی مقامات نیروهای مسلح و وزارت دفاع روسیه نیز بازدید خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی در بدو ورود به مسکو با بیان اینکه تعاملات خوبی در عرصه نظامی با روسیه داریم، گفت: این تعاملات بویژه در حوزه‌های آموزشی و ورزشی مبتنی بر روابط حسنه دو کشور است.

بازدید از جدیدترین فن‌آوری های رزمی در نمایشگاه مجمع بین المللی فنی– نظامی روسیه موسوم به آرمی «ARMY ۲۰۲۳» در پارک پاتریوت در حومه مسکو برنامه دیگر امیر سرتیپ حیدری خواهد بود.

پیش از این، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دوشنبه ۲۳ مردادماه در رأس هیأتی در سفر به مسکو ضمن بازدید از نمایشگاه نظامی روسیه، دیدارهایی نیز با برخی مقامات شرکت کننده از جمله وزیران دفاع چین و قزاقستان داشت. وی، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه را در بازدید از غرفه ایران در این نمایشگاه بین‌المللی همراهی کرد.
صنایع دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور فعال در این نمایشگاه، بخش های متنوعی از تولیدات نظامی و دفاعی کشورمان را در معرض دید شرکت کنندگان قرار داده‌اند.
این نمایشگاه که ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده بود، امروز یکشنبه ۲۹ مردادماه به کار خود پایان می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha