دستگاه های خدمت رسان دنا مکلف به خدمات‌دهی به روستاهای سدخرسان شدند

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های خدمات رسان شامل بنیاد مسکن، آب و فاضلاب ، شرکت برق و شرکت گاز استان مکلف به ارائه خدمات قانونی به مردم ساکن روستاهای حوزه سد خرسان در سادات محمودی شهرستان دنا هستند.

به گزارش ایرنا،جهانگیر شاهینی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: تمام خدمات مورد نیاز مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه گاز، مسکن و غیره در روستا های حوزه سد خرسان ۳ با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان عملیاتی می شود.

وی افزود: سد خرسان یکی از سدهای بزرگ در دست اجرای کشور سد خرسان سه در مرز کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد است که فاقد مجوز زیست محیطی است.عملیات اجرایی سد خرسان سه از سال ۸۶ آغاز شد و گفته وی شود که در حال اخذ مجوزهای لازم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۷ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله “لمای سفلی”، “دزک بالا و پایین”، “مازه گز”، “لمای علیا”، “دره شوره”، “مُنج”، “دشت بز”، “ده پایین”،” لهسوار”، “دو راه”، “سر سور”،”ده شیخ”، “سرتنگ”، “کله گه”،” گل چهرآباد”، “رودشتی”، “کله حمام”،” سرتل چینگو”، “بیژگن”، “درب کلات محمودی” در مجاورت این سد بوده که با پیگیری های انجام شده در حال حاضر مجوزهای مورد نیاز جهت ارائه خدمات به آنها صادر شده است.

مردم منطقه سادات محمودی و حتی دیگر هم استانی ها کارزار متوقف نمودن احداث سد را تشکیل داده اند و همگان مخالف ساخت این سد هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha