۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85193464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: فرمانداران به تیم‌های فوتبال شهر خود کمک کنند

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: فرمانداران با بررسی بودجه ها، می توانند به تیم های فوتبال شهر خود کمک کنند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب روز سه‌شنبه در نشست با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتبال خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: وظیفه دولت است که زیرساخت‌های ورزشی لازم را فراهم کند اما هر کس در این زمینه گام بردارد مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم بودجه خوبی در اختیار تیم‌های استان قرار بگیرد افزود: فرمانداران باید ردیف‌های بودجه را بررسی و از این طریق به تیم‌های شهرشان کمک کنند.

استاندار خوزستان گفت: دولت باید در زمینه ورزش، سرمایه گذاری کند و زیربنای لازم برای قشر جوان را فراهم کند. باید این امکان برای سرمایه گذاران ایجاد شود که علاوه بر فعالیت در استان در زمینه ورزش اقدامات مفیدی انجام دهند.

وی افزود: امروز کشورهای خارجی ورزش را به یک صنعت تبدیل کرده اند و ما هم باید به این شکل عمل کنیم و از باشگاه‌های مطرح جهان الگوبرداری کنیم. از آنجا که کارهای ما سلیقه ای بوده و هیات مدیره‌های ما ثبات لازم را ندارند، نمی توان برنامه‌ریزی خوبی انجام داد.

حسینی محراب به تربیت مربی در استان اشاره کرد و گفت: چرا استان خوزستان نباید به سراسر ایران مربی صادر کند در حالی که مهد فوتبال است. ما می توانیم از حضور مدرسان خارجی در جهت پرورش مربی و حتی بازیکن استفاده کنیم.

استاندار خوزستان تاکیدکرد: به واسطه ظرفیت‌های استان در فوتبال و کشتی، باید در فدراسیون‌های ملی این ورزش‌ها حضور تصمیم‌سازی داشته باشیم تا فرصت‌های مناسب برای بهبود زیرساخت‌ها و ارتقا جایگاه ورزشی استان فراهم شود.

وی افزود: ورزش فوتبال باید به آرامش استان کمک‌ کند و تیم‌های فوتبال خوزستان می‌توانند این کار را انجام دهند. ما باید به دنبال فرهنگ سازی و نشر ارزش های فرهنگی در استادیوم ها باشیم و از این لحاظ حرف برای گفتن داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: انتظار داریم که تیم‌های ما در صف تیم‌های بالانشین جدول بوده و در آسیا حضور پیدا کنند تا دل مردم شاد شود.

وی با بیان اینکه فوتبال باید سبب اتحاد قومیت‌ها در استان شود افزود: اگر تیم‌های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان جزو تیم های بالانشین جدول باشند قطعا اسپانسر به سراغ آنها می‌رود در غیر این صورت بخش خصوصی در ورزش هزینه نمی‌کند.

حسینی محراب گفت: خیلی از باشگاه‌های کشور توسط شهرداری‌ها حمایت می‌شوند اما نمی‌دانم چرا در خوزستان این امر انجام نمی‌شود لذا انتظار داریم که شهرداری‌ها در امر تیمداری به صورت جدی وارد میدان شوند.

گفتنی است استان خوزستان سه نماینده در لیگ‌برتر و سه نماینده در لیگ دسته اول فوتبال ایران دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha