۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85192165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ شهید و صدها زخمی؛ آمار جنایات صهیونیستها تنها در یک ماه

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست طی ماه ژوئیه به جنایات و تجاوزگری روزانه خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری و بیت المقدس ادامه دادند؛ به طوری که تعداد این جنایت آفرینی ها و اقدامات تجاوزگرانه به ۳۰۹۹ مورد در این ماه رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، خبرگزاری شهاب در این باره گزارش داد که در طول ماه ژوئیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان ۲۸ شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده و ۴۲۴ نفر را نیز مجروح کرده‌اند.

برپایه این گزارش، شماری از افراد به شهادت رسیده و مجروحان، زن کودک و افراد سالخورده هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی در سوم ژوئیه عملیات نظامی را در شهر جنین و اردوگاه آن انجام داد. تهاجم دو روزه رژیم صهیونیستی به جنین و اردوگاه آن، منجر به شهادت ۱۲ فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر شد که بیشتر آنها غیرنظامی بودند.

در شهر قدس اشغالی نیز تعداد موارد تبعید از محل سکونت و مسجدالاقصی به سه نفر رسید و ۱۰۲ مورد بازداشت توسط رژیم اشغالگر نیز ثبت شده است. طی این مدت همچنین ۶۵۵۸ شهرک نشین به مسجد الاقصی یورش برده و این مکان مقدس را هتک حرمت کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان طی این مدت ۱۰۸ مورد اموال فلسطینی‌ها از جمله مغازه‌های تجاری و تأسیسات کشاورزی را تخریب و ۴۶ مورد را نیز مصادره کردند.

برپایه این گزارش، در طول ماه ژوئیه مناطق نابلس، جنین و الخلیل با بیشترین مورد تخلف و اقدامات جنایتکارانه مواجه بوده‌اند.

این درحالی است که عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به این جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha