جهاد اسلامی: فلسطینیان تسلیم نخواهند شد/ مبارزه تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت

تهران - ایرنا - جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ابراز همدری با خانواده شهید «اشرف محمد ابراهیم» که امروز به دست صهیونیست ها در جنین به شهادت رسید، تاکید کرد که مردم فلسطین در مقابل این جنایات مستمر تسلیم نخواهند شد و مبارزه تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، این جنبش در بیانیه ای ضمن ابراز همدری با خانواده شهید آزاده «اشرف محمد ابراهیم» جوان ۳۷ ساله که بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به شهر جنین بر اثر اصابت گلوله نظامیان این رژیم اشغالگر به شهادت رسید تاکید کرد: مردم فلسطین در مقابل این جنایات مستمر تسلیم نخواهند شد، این جنایات عزم آنان را برای ادامه مقاومت و انتقام خون شهدا هر چقدر هم راه طولانی و جان فداکردن ها بزرگ باشد، بیشتر خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی از رزمندگان خود در تیپ جنین و همه نیروهای مقاومت که شجاعانه از جنین دفاع و با گلوله و مواد منفجره با اشغالگران مقابله کردند و الگویی الهام بخش برای جنگیدن و مقابله شدند تا دشمن صهیونیستی بداند که جنگ تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت، تقدیر کرد.

در جریان درگیری های صبح امروز نیروهای اشغالگر با مبارزان فلسطینی در شهر جنین، «اشرف محمد الشیخ ابراهیم» جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

برخی منابع اعلام کردند که محمد ابراهیم یکی از افسران دستگاه اطلاعات فلسطین است.

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به شهر جنین یورش بردند که با مقاومت مبارزان فلسطینی رو به رو شدند.

درگیری های شدیدی بین مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر بویژه در میدان الشهداء جنین روی داد.

منابع پزشکی فلسطین گفته بودند که در این درگیری چهار شهروند فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات نظامیان خود در جریان یورش به جنین اشاره ای نکرده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی در نهایت از شهر جنین عقب نشینی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین ۱۴ شهروند فلسطینی را بامداد امروز دوشنبه در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

کرانه باختری رود اردن و شهر قدس در کنار اراضی اشغال شده سال ۱۹۴۸ بویژه در طول ماه های اخیر شاهد عملیات روز افزون ضد صهیونیستی بوده که باعث ناتوانی صهیونیستها در تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست شده است.

در این عملیات ها که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده است، شماری از شهرک نشینان کشته یا زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha