معاون استاندار اردبیل: انتخاب معلمان با دقت و حساسیت انجام شود

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه آموزش و شایسته‌گزینی، سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی است، اظهار کرد: انتخاب معلمان شایسته برای تربیت نسل آینده باید با دقت و حساسیت تمام صورت گیرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، کاظم دبیر روز دوشنبه در بازدید از حوزه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاران در اردبیل اظهار کرد: کار ارزیابی موضوعی ویژه و سخت است و این سختی در آموزش‌ و پرورش به‌ دلیل انتخاب آموزگارانی که با دانش‌آموزان به‌ عنوان آینده‌سازان کشور سر و کار خواهند داشت، بیشتر است.

دبیر تصریح کرد: یکی از اقدامات موفق و مهم دولت سیزدهم، اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پس سال‌ها انتظار بود که این نشان‌دهنده اهمیت این قشر زحمتکش برای دولت است‌.

کلام‌الله صفری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی با هدف ارزیابی تکمیلی استخدامی‌های ماده ۲۸ و شایسته‌گزینی افرادی برگزار می‌شود که دارای تخصص و تعهد بالا برای ورود به نظام تعلیم و تربیت در حوزه ابتدایی هستند.

وی با اعلام اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تسهیل امور و خدمات‌رسانی به جامعه بزرگ معلمان و مربیان استفاده می‌کنیم، افزود: برای رفع مشکلات و نواقص در حوزه زیرساخت‌های آموزشی برنامه‌ریزی و تلاش می‌شود.

در سال تحصیلی گذشته ۲۶۰ هزار دانش‌آموز زیر نظر ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلم در مدارس استان اردبیل تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha