صندوق بازنشستگی کشوری دنبال اجرای طرح‌های توسعه هتل‌های ایرانگردی است

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری در پی انتشار اخبار وشایعاتی مبنی بر احتمال واگذاری سهم ۵۰ درصدی این صندوق درمجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اعلام کرد: صندوق بازنشستگی نه تنها قصدی برای واگذاری چنین سهم ارزشمندی ندارد، بلکه به دنبال اجرای طرح‌های توسعه سفر وگردشگری بازنشستگان با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ این مجموعه اقتصادی و دریافت ۱۰۰ درصد آن است.

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: چندی است که برخی کانال‌های مجازی، اخباری و شایعاتی را مبنی بر احتمال واگذاری سهم صندوق بازنشستگی کشوری از مجموعه بزرگ هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی منتشر کرده‌اند که لازم است بدانید که چنین ادعایی از اساس تکذیب می‌شود.

این اطلاعیه می افزاید: صندوق بازنشستگی کشوری در دوره جدید مدیریتی خود برنامه جامع راهبردی پنج ساله‌ای را تدوین کرد که اردیبهشت امسال با حضور هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه از آن رونمایی شد که براساس این سند راهبردی و مهم حوزه‌های سودآور و موردنیاز اقتصادی دسته‌بندی شد تا وابستگی شدید صندوق بازنشستگی کشوری به منابع عمومی دولت، کاهش یابد؛ براین اساس، یکی از محوری‌ترین و مهمترین سیاست‌های صندوق توسعه حوزه گردشگری از جمله طرح‌های توسعه شرکت ایرانگردی و جهانگردی است.

همچنین بازیگران انتشار این نوع اخبار به خوبی از ارزشمندی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در ۵۶ نقطه ایران اسلامی و ظرفیت‌هایی که در حوزه سفر و گردشگری ایجاد می‌کند، به خوبی آگاه هستند. صندوق بازنشستگی کشوری نیز در دوره جدید مدیریتی با وجود شرایط ایجاد شده و عقب‌افتادگی‌های گذشته در این مجموعه اقتصادی، با رویکردی تازه در تلاش است تا ضمن احیای این مجموعه عظیم اقتصادی به خصوص نقش آن در صنعت گردشگری داخلی و خارجی، با دریافت ۱۰۰ درصد سهام این مجموعه اقتصادی، طرحی نو در زمینه ارائه خدمات سفر و گردشگری بازنشستگان کشوری ایجاد کند.

صندوق بازنشستگی کشوری، در نهایت با تکذیب دوباره انتشار چنین اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، تاکید کرد که این صندوق با جدیت هرچه تمام‌تر از ثروت و دارایی بازنشستگان کشوری به ویژه در حوزه‌هایی که ثروت‌آفرین بوده و به سودآوری اقتصادی یا خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به بازنشستگان و خانواده‌های آنان کمک کند، دفاع می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha