۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85176076
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

شیفت‌های کاری برای اتمام پروژه‌های اربعین افزایش می‌یابد

ایلام ایرنا - استاندار ایلام با تشریح آخرین وضعیت پروژه های زیرساختی اربعین در مسیر ایلام - مهران، گفت: شیفت‌های کاری برای اتمام این پروژه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز جمعه به همراه معاونان و جمعی از مدیران کل استانی از تونل‌های شماره ۱ و ۲ در محور ایلام - مهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با تأکید بر تکمیل زیرساخت‌های اربعین تا اول ماه صفر افزود: بازدیدهای میدانی از پروژه‌های اربعین با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها ادامه می‌یابد.

استاندار ایلام با بیان اینکه ۵۰۰ متر از عملیات لاینینگ تونل شماره یک باقی مانده است، اظهار کرد: عملیات لاینینگ تونل شماره ۲ به اتمام رسیده و تلاش می‌شود تا ۱۵ مرداد ماه عملیات آسفالت آن به اتمام برسد.

شیفت های کاری برای اتمام پروژه های اربعین افزایش می یابد

بهرام‌نیا تأکید کرد: به منظور استفاده از این ۲ تونل در ایام اربعین عملیات لاینینگ تونل شماره ۱ و برای تسریع در تکمیل روشنایی هر ۲ تونل باید بصورت دو شیفته فعالیت انجام گیرد.

وی بیان کرد: همزمان با عملیات لاینینگ، عملیات آسفالت نیز آغاز شود.

پل رانشی ماربره به‌صورت اضطراری تا اربعین زیر بار ترافیک می‌رود

استاندار ایلام پس از بازدید تونل‌های شماره ۱ و ۲ اربعین در محور ایلام - مهران از پل رانشی مسیر ایلام - مهران (ماربره ) بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت .

بهرام نیا در جریان این بازدید گفت: پل رانشی مسیر ایلام به مهران (ماربره) به‌صورت اضطراری و چهارخطه تا اربعین زیر بار ترافیک می‌رود.

۷۶۸ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در کل محورهای اربعین استان احداث می‌شود

استاندار ایلام در ادامه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت های اربعین در محور ایلام - مهران به اتفاق معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌های احداث مجموعه سرویس‌های بهداشتی در این محور بازدید کرد.

شیفت های کاری برای اتمام پروژه های اربعین افزایش می یابد

وی در جریان این بازدید گفت: ۷۶۸ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مجموع محورهای اربعین استان بطور دائم و پیش ساخته احداث می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: در این رابطه ۵۶ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در سه راهی جندالله و ۲۴ چشمه نیز در روستای گلان احداث و تلاش می شود این تعداد چشمه‌ها تا اربعین تکمیل شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha