قهرمانی و نایب قهرمانی یزدی‌ها در مرحله رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

یزد- ایرنا- مرحله رفت مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در فصل جاری به پایان رسید و تیم مقاومت گلساپوش با کسب ۲۴ امتیاز با اقتدار قهرمان شد و صدرشیمی نیز با ۱۷ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مرحله دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در ۹ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار شد و بعد از ۲ تیم یزد، پارس جنوبی بوشهربا کسب ۱۶ امتیاز سوم شد.

همچنین دیگر نماینده فوتبال ساحلی یزد در لیگ برتر یعنی تیم چادرملو اردکان با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و منتظر شروع دور رفت برگشت برای رسیدن به بالای جدول است.

همچنین در ادامه جدول تیم دکتر تامین اصفهان با ۱۳ امتیاز، شاهین خزر رودسر گیلان با ۱۱، فولاد هرمزگان با ۹، شهرداری بندرعباس با هشت، شهدای حیات داود بندرگناوه بوشهر با ۶ و منطقه آزاد چابهار با پنج امتیاز به ترتیب در مکان‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

در هفته نهم و پایانی دور رفت لیگ برتر تیم مقاومت گلساپوش یزد در شهرآورد این استان در شهر اردکان تیم چادرملو را در یک بازی خیلی حساس و نزدیک با نتیجه پنج بر چهار شکست داد.

همچنین دیگر نماینده فوتبال ساحلی یزد در لیگ امسال یعنی تیم صدرشیمی در دیداری خانگی در حضور تماشاگرانش با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم مدعی پارس جنوبی بوشهر شد.

دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور حدود ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود و در هفته دهم تیم گلساپوش در بندرعباس میهمان تیم شهرداری این شهر است.

همچنین تیم صدرشیمی در ورزشگاه سلمان محله محمودآباد ( مردآباد ) از تیم منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان پذیرایی می‌کند.

دیگر تیم یزدی‌ها در لیگ برتر امسال یعنی چادرملو اردکان در زمین ساحلی این شهرستان در ورزشگاه آزادی میزبان تیم دکتر تامین اصفهان خواهد بود.

در نیم فصل اول و دور رفت لیگ برتر ساحلی کشور تیم‌های یزد با امتیازهای خوب و کسب جایگاه مناسب بار دیگر توانایی و ظرفیت خود را به دیگر تیم‌های مدعی نشان دادند.

تیم‌های مقاومت گلساپوش و صدرشیمی در قالب یک برنامه مدون با ارائه بازی فنی و حمایت هواداران با اقتدار، مکان‌های اول ودوم جدول رده بندی را کسب کردند.

تیم چادرملو اردکان نیز در طول دور رفت، بازی‌های خوبی را در خانه و بیرون از آن ارائه کرد ولی به رغم تلاش زیاد باید برای رسیدن به بالای جدول در دور برگشت بیشتر فعالیت کند.

قهرمانی و نایب قهرمانی یزدی‌ها در مرحله رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

قطعا تمامی مسابقات دور برگشت لیگ برتر ساحلی به دلیل شناختی که تیم‌ها از هم پیدا کردند از اهمیت و حساسیت برخوردار است و تیم‌های یزدی باید قدر همه آنها را بدانند.

امیدواریم سه تیم یزد که در مجموع در بین استان‌های کشور بیشترین سهمیه را در لیگ دارند در پایان رقابت‌‍‌ها همانند فصل گذشته مزد تلاش‌های خود را گرفته و برای استان افتخار کسب کنند.

تیم مقاومت گلساپوش یزد در ۲ فصل گذشته لیگ با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و اگر همین روند را در دور برگشت فصل جاری ادامه دهد قطعا مجدد با افتخار بر بام قهرمانی می‌ایستد.

فصل جدید لیگ فوتبال ساحلی کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از ۲۴ اردیبهشت امسال با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان، دریانوردان بوشهر، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران مقاومت گلساپوش یزد با ۴۷ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، صدرشیمی یزد با ۲۶ امتیاز پس از گلساپوش در جایگاه دوم ایستاد و چادرملو اردکان با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران قرار گرفت.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بودحضور سه تیم یزدی در این مسابقات علاوه بر ایجاد جذابیت و رقابت نفس‌گیر، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه فوتبال ساحلی در استان است که طی سال‌های گذشته با همت و جدیت برخی از باشگاه‌ها، همراهی علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی بدست آمده و سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

۱۶ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد (مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha