۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85172439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ درصد جمعیت اردستان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

کاشان - ایرنا - رییس تامین اجتماعی اردستان گفت:۳۱ هزار و ۴۹۹ نفر بیمه شده اصلی و تبعی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که ۷۵ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا تاجرزاده روز دوشنبه در نشست خبری افزود:۱۵۷ میلیارد تومان انواع مستمری و هشت میلیارد تومان خدمات مختلف درمانی در یک سال گذشته به افراد زیر پوشش تامین اجتماعی اردستان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد:تعهدها و حمایت‌های سازمان تامین اجتماعی در ۲ بخش بلندمدت و کوتاه مدت از جمله مستمری‌های بازنشستگان، از کار افتادگی و بازماندگان و در بخش حمایت‌ها شامل حمایت‌های غرامت دستمزد ایام بیماری، دستمزد ایام بارداری، بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج و کمک هزینه مجلس ترحیم است.

رییس  تامین اجتماعی اردستان بیان کرد: با مجموعه اقدام هایی که مسوولان شهرستان برای ایجاد فرصت‌های شغلی انجام داده اند آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری شهرستان طی یکسال گذشته ۳۰ درصد نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.

تاجزاده گفت: در حال حاضر یکهزار و ۵۰۰ کارگاه در شهرستان فعالیت می کنند، طرح بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان تا پایان مردادماه اجرا شده و زمان مناسبی برای کارفرمایان است که باید از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری درخواست بخشودگی خود را ثبت کنند.
رییس تامین اجتماعی اردستان اضافه کرد: با توجه به شعار سال و در راستای حمایت از اشتغال و تولید، شرکت های کوچک و متوسط می توانند بدهی خود به تامین اجتماعی را نقدی و یا در ۱۲ قسط پرداخت و از معافیت ۱۰۰ درصدی جرائم بیمه ای برخوردار شوند.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha