نامزد جمهوری‌خواه: ترامپ به شکست خود در مقابل بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ اذعان دارد

تهران- ایرنا- کریس کریستی نامزد جمهوری خواه و از رقبای رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ایالات متحده، گفت: دونالد ترامپ به شکست خود مقابل جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اذعان دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از نیوزویک، ترامپ با حمایت بیش از ۵۰ درصد آرای جمهوری‌خواهان، پیشتاز تعداد زیادی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ است که اکثر آنها در نظرسنجی‌ها تنها از حمایت تک‌رقمی جمهوری‌خواهان برخوردار هستند.

کریستی فرماندار سابق نیوجرسی یکی از رقبای ترامپ در حزب جمهوری‌خواه است که در سال ۲۰۱۶ نیز ابتدا برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه با او رقابت کرد اما پس از رئیس جمهور شدن ترامپ از متحدان وی محسوب می‌شد.

اما اکنون کریستی که به طور مرتب سابقه ضعیف انتخاباتی ترامپ را به سخره می‌گیرد با حضور در برنامه این هفته شبکه ای‌بی‌سی نیوز گفت: علیرغم ادعاهای زیادی که ترامپ در مورد تقلب در انتخابات سال ۲۰۲۰ مطرح کرده است اما وی شخصاَ اذعان دارد که در آن انتخابات از بایدن شکست خورده است و حتی روز قبل از برگزاری انتخابات از شکست احتمالی خود در برابر بایدن ابراز نگرانی می‌کرد.

این نامزد جمهوری‌خواه افزود: ترامپ روز قبل از انتخابات ۲۰۲۰ نگران شکست بود و من این را می‌دانم چون مستقیماً به من گفته بود، بنابراین او می‌داند که برنده نشده است.

اما سخنگوی ترامپ به این اظهارات کریستی واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای که روز یکشنبه در اختیار نیوزویک قرار داد، سخنان تندی را در پاسخ به این فرماندار سابق بیان کرد.

در این بیانیه آمده است: کریستی در یک توهم همیشگی است و فکر می‌کند می‌تواند رئیس جمهور آمریکا شود.

این بیانیه می‌افزاید: هر چیزی که از دهان وی بیرون می‌آید دروغی است که در لفافه یک خشم روان پریشی نامنسجم پیچیده شده و او نیازمند کمک برای درمان روان پریشی خود است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha