۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85171578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۹ خودرو و موتورسیکلت در بیرجند توقیف شد

۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85171578
۶۹ خودرو و موتورسیکلت در بیرجند توقیف شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از توقیف ۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: چهار طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف از ابتدای امسال تاکنون اجرا شده است.

وی افزود: در پی مطالبات مردمی مبنی بر برقراری نظم جامعه و ایجاد آرامش به ویژه در روزهای تعطیل و شب در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، ماموران پلیس راهور با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بیرجند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۲ روز در این شهرستان اجرا کردند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: در اجرای این طرح با صاحبان خودروها و موتورسیکلت‌هایی برخورد شد که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار، داشتن چراغ‌های غیر مجاز و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان شدند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس ۴۳ دستگاه خودرو همچنین ۲۶ دستگاه موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف را ضمن اعمال قانون برابر دستور مقام قضایی به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف کردند که در پایان پس از رفع نقص و انجام سیر مراحل قانونی خودرو آزاد می‌شود.

عباسی افزود: خودروهایی که سابقه قبلی در این خصوص داشته باشند به مدت ۳۰ روز در پارکینک توقیف می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح به صورت مستمر ادامه دارد گفت: امیدواریم تمامی رانندگان با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران باعث کاهش سوانح و حوادث ترافیکی در سطح شهر شوند و همشهریان نیز در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha