۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85171517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین نمایشگاه دائمی صنایع خلاق در خراسان‌شمالی افتتاح شد

بجنورد-ایرنا- نخستین نمایشگاه دائمی صنایع خلاق گروهی، امروز (یکشنبه) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی و رییس پارک علم و فناوری استان در راستای حمایت از صنایع خلاق در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در حاشیه بهره برداری از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه دائمی صنایع خلاق گروهی در قالب ۱۲ غرفه به مساحت ۱۳۰ متر مربع از امروز برای نمایش آثار صنایع خلاق استان راه اندازی شد.

محمدرضا قربانی افزود: هنرمندان و فعالان صنایع دستی آثار خود را در حوزه های صنایع چوب، سنگ، جواهر، پوشاک، فرش، گلیم در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: افزایش غرفه های این نمایشگاه به ۲۵ مورد برای نمایش آثار بیشتر در دستور کار است.

قربانی، تجمیع صنایع خلاق در فضای مناسب را از اهداف راه اندازی این نمایشگاه دانست و گفت: با راه اندازی این نمایشگاه مشتریان داخلی و خارجی شرکت ها می توانند از یک مکان مشخصی برای خریدهای خود بازدید کنند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی یادآور شد: ۱۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد ۲۷ شرکت صنایع خلاق در بخش های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۸ هزار نفر صنعتگر فعال دارای مجوز در ۶۹ رشته صنایع‌دستی و البته افراد بسیاری نیز به ‌صورت سنتی و خودجوش در جای‌جای استان در زمینه صنایع‌دستی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha