سپاه و فنی حرفه‌ای آبادان از ایده‌های فناورانه حمایت می‌کنند

آبادان - ایرنا - رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه این شهرستان با موضوع حمایت از طرح ها و ایده‌های فناورانه خبر داد.

به گزارش ایرنا مهدی عبدالله نژاد چهارشنبه در نشست انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک فنی و حرفه ای با سازمان بسیح علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه آبادان اظهارکرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در موضوع علم و پژوهش، این تفاهم‌نامه به منظور استفاده از ظرفیت بین بخشی با رویکرد حمایت مالی و معنوی از مخترعین و مبتکران بین مرکزآموزش فنی و حرفه ای و مرکز بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه آبادان منعقد شد.

وی ادامه داد: فنی و حرفه ای آبادان برای حمایت های فنی و آموزشی از طرحها و ایده های فناورانه از آمادگی لازم برخوردار است.

مسئول مرکز بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه آبادان در این نشست تصریح کرد: فضا ؛امکانات و تجهیزات موجود در مرکز آموزش فنی وحرفه ای آبادان فرصتی بسیار مغتنم برای همکاری دوجانبه است.

سرگرد دشتی انگالی حمایت از طرح‌های مبتکرانه، نوآورانه و خلاق با قابلیت تجاری سازی، همکاری در زنجیره ارزش آفرینی ایده ها را از موضوعات مهم این تفاهم نامه دانست.

کارگاه‌های مجهز در رشته‌های تراشکاری، جوشکاری و بازرسی جوش، تعمیر موتورهای دریایی، اتومکانیک، برق صنعتی، برق ساختمان، تهویه و تبرید، تعمیر کولر، نقاش ساختمان و انرژی خورشیدی مراکز فنی و حرفه ای آبادان فعال هستند؛ ضمن اینکه ۳۳ آموزشگاه آزاد بخش خصوصی این شهرستان در رشته‌های امور مالی و بازرگانی، بهداشت و ایمنی، خدمات آموزشی، صنایع پوشاک، صنایع دستی، صنایع غذایی، طلا و جواهرسازی، مراقبت و زیبایی، هنرهای تجسمی، فناوری اطلاعات به مهارت آموزان خدمات ارائه می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha