وحدت اقوام و مذاهب گلستان مدیون زحمات علما و نخبگان است

گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، این استان شمالی را به سبب سکونت اقوام مختلف، نگارستان ایران اسلامی و سرزمین وحدت و برادری دانست و گفت: این وحدت و برادری مرهون تلاش و روشنگری علما و روحانیون و نخبگان شیعه و اهل سنت طی چهار دهه گذشته است.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، سیدعلی مهاجر در دیدار جداگانه با آخوند «عبدالکریم جاور» امام جمعه و آخوند «کمال غراوی» از علمای اهل سنت این شهرستان افزود: اعیاد بزرگ اسلامی از جمله عید قربان فرصت خوبی برای مرور گفتمان‌های انقلاب و دولت و نیز بیان دغدغه‌های مردمی است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم گام دوم انقلاب را محکم برداریم نیاز به سرمایه اجتماعی داریم که در انتخابات پیش رو (اسفند امسال) آنرا باحضور پرشور و حماسی مردم شاهد خواهیم بود.

وحدت اقوام و مذاهب گلستان مدیون زحمات علما و نخبگان است
دیدار معاون سیاسی استاندار گلستان با آخوند جاور امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس

مهاجر همچنین با بیان اینکه «ایمان و امیدآفرینی» در سایه تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم حاصل می‌شود، ادامه داد: با تدبیر استاندار گلستان جلوی رانت‌ها در حوزه آرد و نان گرفته شد و صف‌ نانوایی‌ها کاهش یافت و مردم مشکلی در تامین نان خود در ایام عید سعید قربان نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین خواستار تبیین بیشتر دستاوردهای نظام و دولت از سوی علما و روحانیون و نخبگان شیعه و اهل سنت باهدف امیدآفرینی در جامعه شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب اسلامی، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha