نتایج نخستین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان کشور در اراک اعلام شد

اراک - ایرنا - نتایج نخستین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان کشور روز دوشنبه به میزبانی استان مرکزی در اراک، اعلام شد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان مرکزی در حاشیه برگزاری روز نخست این مسابقات به خبرنگار ایرنا، گفت: این رقابت و رویداد بزرگ دوچرخه‌سواری کشور به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت به مدت ۲ روز در اراک جریان دارد.

« حسین زندیه‌وکیلی» افزود: در این مسابقات ۷۷ ورزشکار از ۲۰ استان کشور حضور دارند.

وی بیان کرد: در رقابت‌های تایم‌تریل انفرادی دوچرخه‌سواری کشور که امروز ( دوشنبه) در جاده فرودگاه اراک برگزار شد، ۱۷ ورزشکار حضور داشتند و هر ورزشکار به صورت انفرادی مسیر را طی کرد و زمان ثبت شده هر ورزشکار، نشان دهنده رتبه آن بود.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان مرکزی ادامه داد: ورزشکاران سه دور مسیر تعیین شده را به مسافت ۲۸ و نیم کیلومتر در جاده فرودگاه اراک طی کردند و در پایان، « سعید صفرزاده» از آذربایجان شرقی، «حسین عسگری» از استان مرکزی و «بهنام آرین» از استان همدان با کسب بهترین زمان و امتیازات به ترتیب در مقام اول تا سوم این بخش قرار گرفتند.

زندیه‌وکیلی گفت:
بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است، به طوری که امتیاز این مسابقات برای ورزشکاران در بخش امتیازات جهانی به ثبت می‌رسد.

وی تصریح کرد: فردا (سه‌شنبه) نیز مسابقه استقامت برگزار می‌شود و دوچرخه سواران رقابت را به صورت نمادین از مقابل شهرداری اراک تا بوستان جنگلی این شهر طی می‌کنند و در ادامه، سوت سرداور از ابتدای جاده خمین نواخته می‌شود و شرکت کنندگان تا دانشگاه فلق رکاب می‌زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha