۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰
کد خبر: 85156951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت حجاج مازندرانی از ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود

ساری- ایرنا- مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: حجاج مازندرانی از ۱۲ تیرماه به مدت سه روز با پرواز مستقیم از فرودگاه جده در کشور عربستان به استان مازندران برخواهند گشت.

عباسعلی اسمعیلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ برای بازگشت و جابه جایی زایران مازندرانی حج تمتع امسال ۱۹ سورتی پرواز به فرودگاه دشت ناز ساری انجام خواهد شد و تلاش خواهد شد تمامی پروازها بدون مشکل و یا تاخیر در ساعت مشخص شده انجام شود.
وی تعداد زایران و عوامل اجرایی حج تمتع امسال که از طریق پروازهای فرودگاه جده به ساری برخواهند گشت را چهار هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد:‌ این افراد در قالب ۳۰ کاروان از این سفر معنوی برمی گردند.
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت :‌ زمان بازگشت زایران مازندرانی از حج تمتع از روز ۱۲ تیرماه انجام خواهد شد و سازمان هواپیمایی برنامه ریزی برای بازگشت افراد را انجام داده و جدول بازگشت مشخص شده است.
اسمعیلی افزود: برنامه ‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای عملیات برگشت، استقبال از حجاج و فراهم کردن تسهیلات لازم برای استقبال‌ کنندگان آغاز شده است.

بازگشت حجاج مازندرانی از ۱۲ تیرماه آغاز می‌شود

به گزارش ایرنا، حج و زیارت مازندران پیشتر از افزایش ۳۰۰ درصدی تعداد زائران حج تمتمع امسال در مازندران به عنوان ویژگی این سفر اعلام کرد. پارسال یک هزا رو ۵۰۰ نفر از مازندران به این سفر رفتند.
حدود ۶۰ درصد زایران مازندارنی سالمند و بیش از ۶۵ سال سن دارند و حتی در برخی از کاروان های این استان افرادی با سن بالای ۸۰ سال، به حج تمتع اعزام شدند.
با توجه به این شرایط طبق هماهنگی صورت گرفته با مرکزپزشکی حج با متولی گری سازمان هلال احمر عهده دار معاینات و درمان زایران در مدت حضور حجاج در کشور عربستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha