استاندار آذربایجان غربی: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی تشدید شود

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی همواره به سمت پیشگیری از وقوع جرم و تخلف حرکت کرده و منتظر بروز جرائم نمانند.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در دیدار مدیرکل بازرسی، معاونان و سربازرسان آذربایجان‌غربی با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی افزود: با نظارت به موقع و پیشگیری دستگاه‌های نظارتی، شاهد کاهش پرونده های تخلف در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد پیشگیرانه مورد تاکید نهادهای حاکمیتی و دولت سیزدهم در مقابله با تخلفات است، اضافه کرد: وقوع تخلف در دستگاه اجرایی، موجب از دست دادن نیروی انسانی و مدیریتی شده و تبعات اجتماعی نیز به دنبال خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی به همدلی نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی استان جهت رفع مشکلات مردم نیز اشاره کرد و ادامه داد: حاکمیت و دولت بر تامین رضایت‌مندی مردم تاکید داشته و با رفع مشکلات در مجموعه های نظارتی و بازرسی، زمینه جلب رضایت مردم فراهم خواهد شد.

معتمدیان با تاکید بر اینکه مدیران دولت سیزدهم باید پاکدست و جهادی باشند، تاکید کرد: رفع مسایل و تامین مطالبات مردم بر تمام امور ارجح بوده و با استفاده از ظرفیت های قانونی پیگیر کاهش مشکلات مردم هستیم.

استاندار آذربایجان غربی: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی تشدید شود

همچنین استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیز دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار محمدصادق معتمدیان با تبریک انتصاب سردار پورجمشیدیان به سمت فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، از تلاش های شبانه روزی فرماندهان و سربازان این قرارگاه و تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در تامین امنیت کشور به‌ویژه آذربایجان‌غربی قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha