استاندار آذربایجان‌غربی از فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) تجلیل کرد

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی درپی قرارگرفتن نام فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در لیست تحریم های آمریکا با حضور در محل این قرارگاه از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو در تامین امنیت و مقابله و مبارزه با گروهک های تروریستی قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در این دیدار با تاکید بر اینکه آرامش، نظم و امنیت امروز در ایران عزیز مرهون سربازان و سرداران دلاوری است که تشنه رشادت و شهادت هستند، تاکید کرد: فرماندهان مقتدر ایران اسلامی خالصانه و خاضعانه برای مردم، مستحکم و مقتدر در برابر دشمن ایستادگی می کنند و از اقدامات منفعلانه و رذیلانه دشمن باکی ندارند.

وی با اشاره نقش و جایگاه قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در تامین امنیت پایدار منطقه و مقابله و مبارزه با دشمنان به‌ویژه گروهک‌های معاند در مرزهای ایران اسلامی و نیز آن‌سوی مرزها، از درایت و راهبری سردار اوصانلو قدردانی کرد و ادامه داد: رشادت های شما فرمانده دلاور یادآور خاطرات درخشان در فرماندهی گردان غواصی حضرت ولی عصر(عج) در کربلای ۴ و ۵ و نیز آزادسازی نبل و الزهرا است که موجب دلگرمی مردم و یاس و خشم دشمنان شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خباثت و رذالت دولت مستکبر آمریکا در افزودن نام فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در لیست تحریم های آن کشور اظهار کرد: این امر نشان می دهد که دشمن با مشاهده صلابت، اقتدار و رشادت سردارانی چون اوصانلو در تامین امنیت و مقابله با گروهک های معاند، وادادگی و درماندگی خود را اینگونه به جهانیان و هم پیمانانش نمایان ساخته است.

وی افزود: به مدد تلاش و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، آذربایجان‌غربی از امنیتی پایدار برخوردار است و این امنیت خار چشم دشمنان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha