پیشرفت فیزیکی پروژه ریلی رشت- کاسپین به ۸۲ درصد رسید

رشت- ایرنا- مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گیلان از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه ریلی رشت - کاسپین خبر داد و گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ریلی در زیر سازی ۹۱ درصد و در روسازی ۵۰ درصد است.

محمد پردل نژاد روز شنبه در حاشیه بازدید از راه آهن رشت- کاسپین که با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور انجام شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون ۲۱ کیلومتر از مسیر ۳۵ کیلومتری این خط آهن ریل‌گذاری شده و در مجموع به طور میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۸۲ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اختصاص یکصد میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اظهار کرد: تمامی مطالبات پیمانکاران با اختصاص این اعتبار پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، اخیرا یکصد میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری اختصاص یافت که تاکنون در مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان از این محل به تکمیل پروژه رشت-کاسپین اختصاص یافته است.

پروژه راه آهن رشت –کاسپین - انزلی به عنوان بخشی از مسیر ریلی قزوین - رشت - انزلی و قسمتی از آخرین پازل کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور، منطقه غرب آسیا، آسیانه میانه و اوراسیا تحولی بزرگ ایجاد کند.

خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور امروز از روند پیشرفت عملیات احداث هشت کیلومترباقی مانده آزادراه رشت- قزوین بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha