انعقاد تفاهم‌نامه قرارگاه محرومیت‌زادیی امام حسن مجتبی با استانداری کردستان

سنندج- ایرنا- قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) و استانداری کردستان برای انجام طرح‌های توسعه و آبادانی، تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش ایرنا، استاندار کردستان عصر پنجشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه ذکر شده به ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن برای محرومان در قالب این تفاهم نامه بین دستگاه‌های اجرایی و قرارگاه امام حسن اشاره کرد و گفت: توجه به آبرسانی به روستاها، راه روستایی، فضاهای آموزشی و ورزشی از جمله مفاد این تفاهم نامه بوده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) هم اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارد که با رفع محرومیت امیدآفرینی کند.

انعقاد تفاهم‌نامه قرارگاه محرومیت‌زادیی امام حسن مجتبی با استانداری کردستان

سردار آبرومند با بیان اینکه همه باید برای توسعه همه جانبه کردستان تلاش کنیم، افزود: همه ما وظیفه داریم به شکل جهادی و با اقدامات مؤثر و سازنده در خدمت مردم باشیم.

سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب کشور هم گفت: امروز مصوبات خوبی در کردستان به تصویب رسید و باید تلاش کنیم این پروژه‌ها طی سه تا ۴ سال آینده به بهره برداری برسد.

در ادامه اعضای مجمع نمایندگان استان هم، در راستای رفع محرومیت و کم و کاستی‌ها در بخش‌های مختلف راه و جاده، آب، مسکن و سرپناه سخنانی بیان کردند.

در نشست یاد شده که با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تفاهم نامه‌ محرومیت زدایی برای بخش‌های مختلف استان کردستان به امضا رسید.

اجرای عملیات ساخت واحدهای مسکونی، تکمیل ۲۲۰ واحد نیمه تمام، اجرای عملیات احداث حدود ۲۰۳۲ کیلومتر راه جدید و حدود ۶۰۰ کیلومتر مرمت و بازسازی در یک قرارداد ۴ ساله، اجرای عملیات حدود ۵۰۰ هزار هکتار آبخیز داری، ساخت و تجهیز ۱۵ ایستگاه پمپاژ با هدف توسعه اراضی کشاورزی به میزان ۲۸ هزار هکتار، ایجاد اشتغال در زنجیره ارزش ۴ رسته اصلی گردشگری، صنایع دستی، دست بافته ها و باغداری و ساخت ۸ مدرسه به صورت مشارکتی از جمله مفاد تفاهم نامه مورد اشاره است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha