۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85154608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زورگیران در دام پلیس ری افتادند

۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85154608
زورگیران در دام پلیس ری افتادند

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ زورگیر به عنف و ایجاد جرح عمد در شرق تهران و دولت آباد خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری به عنف با ایجاد جرح عمد در محدوده دولت آباد و شهرری، با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده و دریافت اظهارات مالباختگان مشخص شد ۲ تن با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با پرسه زنی در خیابان‌های تاریک و خلوت سوژه‌های خود را شناسایی کرده و با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع چاقو اقدام به زورگیری گوشی و اموال گرانبها شهروندان کرده و در صورت مقاومت کردن با ضربات چاقو آنها را مجروح می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: با تشکیل تیمهای محسوس و نامحسوس کلانتری و پوشش دهی نقاط جرم خیز و نقاط احتمالی حضور سارقان سرانجام در پنجم تیرماه سال جاری ساعت ۲۲:۳۰ عوامل گشت کلانتری، یک درگیری را در محدوده پارک توسکا دولت آباد مشاهده کردند و مشخص شد ۲ تن درحال زورگیری از یک شهروند هستند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس یک نفر از آنها دستگیر و موتورسیکلت توقیف و یک نفر از آنها با سوءاستفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد که طی انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در محدوده شرق تهران شناسایی و دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اضافه کرد: با حضور ۱۰ مالباخته در کلانتری سارقان شناسایی شدند و پس از اخذ شکایت و تکمیل پرونده تحویل به دادسرای شهرری اعزام شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha