۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۴
کد خبرنگار: 1061
کد خبر: 85154338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: استیضاح وزیر کشور را به صلاح نمی‌دانم

تهران - ایرنا - نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که وحدت و وفاق بین قوا از اولویت‌های مهم و اساسی است، استیضاح وزیر کشور یا عزل معاون سیاسی او غلط بوده و به صلاح نمی‌دانم.

سلمان اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، در دفاع از رویکرد وزارت کشور برای پیگیری شفافیت و سلامت انتخابات یازدهم اسفند دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود خطاب به مسئولان بارها به مجلس و دولت تاکید فرمودند که درگیر حاشیه نشوند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه از طریق وزارت کشور درباره انتخابات انجام شد، دغدغه برخی از نمایندگان بود که قرار شد این موضوع حل و فصل شود اما رویه اخیر برخی برای استیضاح وزیر یا برکناری معاون سیاسی سبب غبارآلود شدن فضای انتخابات می‌شود تا اتفاقات مبارکی که از سوی مجلس و دولت در حال انجام است، به حاشیه کشیده شود.

اسحاقی با بیان اینکه اگر نقصی در این بخشنامه وجود دارد بهتر است نمایندگان اجازه دهند وزارت کشور آن را حل کند، گفت: این بخشنامه آنقدر مهم نبود که چنین حواشی برای یک وزارتخانه ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کشور نسبت به اصلاح در نگارش نامه اهتمام کرد و بخشنامه قبلی لغو شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی در راه است و برای مشارکت حداکثری مردم، وحدت و وفاق بین قوا از اولویت‌های مهم و اساسی به شمار می رود.

نماینده مردم قائنات در مجلس افزود: در این شرایط طرح استیضاح وزیر کشور یا عزل معاون سیاسی وی کاری اشتباه است که به صلاح کشور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha