کاظمی: دمیر تاکید زیادی روی کارهای دفاعی دارد/ زمان برگشتم مشخص نیست

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: چیزی که در تمرینات متوجه شدم این است که هاکان دمیر تاکید زیادی روی کارهای دفاعی دارد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، ارسلان کاظمی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال ایران، اظهار داشت: چهار روز است به تمرینات تیم ملی اضافه شدم و وقتی از بیرون به شرایط تیم نگاه می‌کنم، از تمرینات تیم لذت می‌برم. کادر مربیگری نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهند که این امر کاملا مشخص است.

وی افزود: کادر تمام تلاشش را برای نتیجه‌گیری در مسابقات به کار گرفته و این یک نکته مهم است و فکر می‌کنم که این انگیزه به بازیکنان تیم نیز منتقل می‌شود. بچه‌ها نیز خیلی خوب تمرینات سخت و فیزیکی را پشت سر گذاشتند.

کاظمی در رابطه با مصدومیت خود اظهار داشت: آسیب دیدگی شدیدی در آخرین بازی تیم ملی در تورنمت غرب آسیا داشتم. به هر شکلی که بود به ایران برگشتم و مقابل کاله نیز به میدان رفتم، اما بعد از این دیدار شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. حتی سه هفته نتوانستم از درد کمر به خوبی استراحت کنم. حدود یک ماه است که فیزیوتراپی را آغاز کردم و هنوز زمان دقیق بهبودم مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دمیر می‌تواند با فرهنگ بسکتبال ما همخونی پیدا کند یا خیر؟ گفت: صحبت خیلی کوتاهی با او داشتم و فکر می‌کنم با توجه به اینکه فرهنگ ما به کشور ترکیه خیلی نزدیک است و خود او نیز گفته بود که بازیکنان ایرانی شرایط نزدیکی به بازیکنان ترکیه‌ای دارند، فکر می‌کنم که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha