عرضه ۳ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در مزایده سراسری الکترونیکی

تهران- ایرنا- معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حدود سه هزار میلیارد تومان کالا در مزایده شماره ۲۶۹ این سازمان شامل ماشین آلات راهسازی، خودروهای سنگین و خودروهای سبک عرضه می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت اقتصاد و امور دارایی، سعید غلامی باغی در این باره اظهار داشت: این سازمان در راستای اجرای برنامه ها و سیاست‌های تعیین شده در تسریع تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، اقدام به برگزاری مزایده های سراسری و حراج های عمومی کرده است.

وی گفت: در همین راستا مزایده سراسری عمومی الکترونیکی ۲۶۹ سازمان در دستور کار قرار گرفت که از ۶ تا ۱۴ تیرماه در ۳۰ استان، متقاضیان می توانند از کالاها بازدید کنند.

غلامی باقی با اشاره به اینکه رمزگشایی این مزایده در ۲۰ تیرماه صورت خواهد گرفت، گفت: حدود ۳ هزار میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده است که شامل ماشین آلات راهسازی،خودروهای سنگین،خودروهای سبک و اقلام متنوع دیگر می شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به حجم بالای کالاهای در اختیار استان تهران مزایده فوق العاده ۵۷۳ در دستور کار سازمان قرار گرفته که متقاضیان از یکم تا ۶ تیرماه می‌توانند از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بازدید کنند.

وی با بیان اینکه رمزگشایی این مزایده ۱۰ تیرماه برگزار می شود، اظهار کرد: حدود ۷۳ میلیارد تومان کالاهای متنوع از جمله ماشین آلات راهسازی، خودروهای سواری و ابزار آلات و مواد اولیه در این مزایده عرضه می شود.

غلامی باقی همچنین با توجه به رونمایی از سامانه حراج خرده فروشی سازمان در خردادماه امسال گفت: در این راستا سومین حراج خرده فروشی در دستور کار استان تهران قرار گرفت، در این حراج ۹۹ بسته غذایی خانوار شامل برنج، روغن مایع و جامد از روز گذشته عرضه شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ستاد دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از کالاها بازدید کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: متقاضیان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب ۶ تیرماه می توانند قیمت پیشنهادی خود را درج کنند. وی افزود: بعد از پایان حراج اسامی برندگان در سایت اطلاع رسانی شده و آنها می توانند با مراجعه به اداره اموال تملیکی استان تهران کالای خود را دریافت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha