داوری: مشکلی با ارمغانی نداشته و نداریم/ هاکان به دنبال شناخت بیشتر بود

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه سعید ارمغانی برای بسکتبال ایران زخمات زیادی کشیده گفت: با او مشکلی نداشته و نداریم اما تغییر کادر فنی در راستای رسیدن به اهداف ما بود.

به گزارش ایرنا، جواد داوری پس از پایان نشست هم اندیشی سازمان لیگ در جمع خبرنگاران و در واکنش به سوال خبرنگار ایرنا درباره عدم اطلاع‌رسانی اردوهای تیم ملی تاکید کرد: نظر دمیر هاکان این بود چند روزی با تیم کار کند و شناخت بیشتری از محیط اطراف و مجموعه داشته باشد. از سویی دیگر در نظر داشتیم پس از اضافه بازیکنان خارج از کشور و تکمیل تیم این مهم صورت گیرد.

وی در مورد سعید ارمغانی و شرایط او ادامه داد: ارمغانی مربی ما بوده و زحمت زیادی برای بسکتبال کشیده و احترامش همیشه برای ما واجب است. فدراسیون سیاست هایی دارد که بر اساس آن حرکت می کند و دلیل حضور وی هم پیشرفت بحث‌های فنی بود و تا حدودی هم در این زمین موفق شدیم. مشکل ما با او فنی نبود و تصمیم اخذ شده برای همکاری با دمیر هم دقیقا در همین راستا و برای بالا بردن سرعت در رسیدن به اهداف فدراسبون بوده است.

داوری در مورد قرارداد سرمربی ترک تبار تیم ملی گفت: قرارداد یکساله و قابل تمدید است و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که تغییر نسل در بسکتبال مهیا شود، در زمان ارمغانی تقریبا به ۵۰ درصد این سیاست دست یافتیم و الان هم وقتی می‌بینم دمیر با من جلسات متعددی گذاشته و از خوب طی شدن این مسیر صحبت می‌کند، برای من رضایت بخش است. هدف اصلی ما تغییر نسل در کنار کسب نتایج است اما نمی‌توانیم در یکی دو سال به این مهم برسیم.

رییس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: نظر و هدف من بسکتبال آسیا نیست و ما باید با بسکتبال جهان همسو شویم. این نیازمند برنامه ریزی و زمان است که باید انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا برای استقبال از تیم ملی بسکتبال با ویلچر هیچکس از فدراسیون بسکتبال به فرودگاه نرفت، توضیح داد: شخصا تبریک زیادی به شروین اسبقیان و دوستان در کمیته پار المپیک گفتم که واقعا کار در این حوزه بسیار سخت است. امیدوارم در آینده فدراسیون بسکتبال تیم پارا را در اختیار بگیرد. ضمن اینکه این موضوع یک قانون است. در خصوص استقبال هم من خودم نبودم و مشکلاتی بود که نشد به فرودگاه بروم، چون دیر هم اطلاع پیدا کردیم چه زمانی می‌آیند. واقعا از این جهت عذرخواهی می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha