۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85151260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار البرز: آزادی در حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: آزادی در حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست و باید هرچه بیشتر جنایات مدعیان این آزادی افشا شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مرتضی ولی پوری " روز یکشنبه در نشست تخصصی در خصوص هفته حقوق بشر آمریکایی استان البرز افزود: واکاوی مباحث مربوط به این هفته در قالب برنامه های مختلف فرهنگی، هنری ظرفیتی است که به آگاه سازی مردم از جنایات مدعیان حقوق بشر منجر می شود.

وی افزود: دولت های مدعی حقوق بشر از جمله فرانسه، انگلستان به ویژه امریکای جنایتکار در طول تاریخ ثابت کرده اند که برای حفظ منافع خود و دست اندازی به منافع سایر کشورها از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود بی گناهان بسیاری را در سراسر جهان به خاک و خون می کشند.

ولی پوری گفت: نمونه بارز جنایات مدعیان حقوق بشر آمریکایی در واقعه دردناک هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن ۲۹۰ انسان بی گناه، به شهادت رساندن شهید بهشتی، باهنر، رجایی و همچنین شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس قابل مشاهده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود همواره بر این تاکید دارند که در مواجهه با آمریکا نباید انفعالی عمل شود بلکه باید چهره دروغین حقوق بشر آمریکایی و غرب برای آحاد مردم آشکار شود.

وی بر استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان در خصوص آگاه سازی مردم تاکید کرد و گفت: آگاه سازی مردم بویژه قشر جوان جامعه می تواند چراغ راهی برای آینده باشد تا زمینه سوء استفاده ابزاری آمریکا از موضوع حقوق بشر در سطح بین المللی برچیده شود.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نشست تخصصی در خصوص هفته حقوق بشر آمریکایی استان البرز مقرر شد همایش حقوق بشر آمریکایی روز چهارشنبه هفتم تیرماه در سالن باشگاه میلاد کرج برگزار شود.

همایش حقوق بشر آمریکایی روز چهارشنبه ۷ تیر ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی مجتبی ذوالنوری در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی میلاد کرج برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha