۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85149266
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

 حوادث غرق شدگی در اصفهان جان ۲ نفر را گرفت

۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
کد خبر: 85149266
 حوادث غرق شدگی در اصفهان جان ۲ نفر را گرفت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امروز بر اثر حوادث غرق شدگی ۲ نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز یک مورد حادثه خفگی در آب رودخانه دهکده چادگان به مرکز اورژانس اُستان گزارش شد و پس از دریافت گزارش امداد با اعزام یک واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ انجام عملیات احیای قلبی تنفسی توسط کارشناسان اورژانس را انجام داد.

وی اظهار داشت: با وجود تلاش فراوان کارشناسان اورژانس برای احیای فرد غرق شده، بازگشت وی به زندگی و عملیات احیای قلبی و تنفسی وی موفقیت آمیز نبود و پسر ۱۷ ساله بر اثر غرق شدگی، جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان افزود: همچنین ساعت ۱۳:۵۲ دقیقه بعداز ظهر امروز یک مورد گزارش غرق شدگی در آب رودخانه روستای دلی سمیرم به مرکز اورژانس اعلام شد و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شد.
وی اضافه کرد:در این حادثه خانم ۴۰ ساله ای جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه امروز یک مورد غرق شدگی دیگر در آب رودخانه مورکان زرین شهر به اورژانس اعلام شد که یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل اعزام شد.

عابدی بیان کرد: مرد ۲۲ ساله‌ای در این حادثه مصدوم شد که بدلیل عدم رضایت به اعزام پس از دریافت مراقبت های سرپایی مرخص شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه امروز بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید در محور سمیرم به ونک هشت نفر مصدوم شدند که یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

به گفته وی، مصدومان این حادثه شامل پنج مرد ۲۷ تا ۴۱ سال و سه زن ۱۶ تا ۴۲ ساله به بیمارستان سیدالشهدای سمیرم منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha