۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85144655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش توانمندسازی دانش بنیان ها در البرز تشکیل شد

کرج - ایرنا - رییس مرکز علم و فناوری البرز از تشکیل پویش توانمندسازی دانش بنیان ها در این استان خبر داد و گفت: این پویش با استقبال بی سابقه ای از سوی شرکت های دانش بنیان مواجه شد.

"مهدی عباسی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین پویش با حضور شرکت‌های دانش بنیان، هسته های فناور، تعاونی های، استارتاپ ها و سایر علاقمندان در پارک علم و فناوری البرز به موضوعات تخصصی بازاریابی عملیاتی پرداخته شد.

وی بیان کرد: مشاوره تخصصی در سر فصلهای بازاریابی و فروش، دیجیتال مارکتینگ، وبسایت، سئو و تبلیغات از دیگر مولفه های موضوعی بود که دراین پویش موردتوجه قرار گرفت .

عباسی گفت: ۴۰ نشست مشاوره تخصصی بصورت رایگان و با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در پویش توانمندسازی دانش بنیان ها در استان البرز برگزار شد.

اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

رییس پارک علم و فناوری البرز یاد آورشد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته این استان در کشور رتبه اول در میزان جذب شرکت بر اساس تبصره ۱۸ را به خود اختصاص داده و بیش از ۳۰ میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان درسالجاری اختصاص داده می شود .

عباسی گفت: شرکت‌هایی که دارای فناوری‌های برتر باشند و بتوانند اشتغال‌زایی بیشتری داشته باشند در اولویت خواهند بود و می‌توانند با مراجعه حضوری و مجازی به پارک درخواست خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha