نماینده ولی‌فقیه در کرمان: روایت پیشرفت‌ها بدون حب و بغض باشد

کرمان - ابرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تاکید بر ضرورت روایتگری پیشرفت های کشور با هدف امیدآفرینی گفت: وقتی اصحاب رسانه با دقت، صداقت و بدون حب و بغض پیشرفت ها را روایتگری کنند، الگوی حسنه جاری و الگوسازی می شود که این کار بزرگی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در اولین همایش روایتگران پیشرفت کشور در کرمان اظهار داشت: رسانه ها وقتی حرف از پیشرفت می زنند و زاویه های پیشرفت را نشان می دهند، دشمن را در یک جنگ تمام عیار مایوس می کنند.

وی خطاب به اهالی رسانه گفت: شما با روایتگری در برابر دشمن به بازدارندگی می رسید و در جبهه ای قرار دارید که دشمن هر اندازه مایوس شود، عقب می کشد.

به گفته امام جمعه کرمان، دشمن هراندازه ببیند ما به بازدارندگی بیشتر رسیده ایم، بیشتر عقب نشینی می کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: اولین نتیجه جهاد شما(رسانه ها) امیدآفرینی زیرا زمانی که روایت گری می کنید و پیشرفت ها را به تصویر می کشید درواقع امیدبخشی را تقویت می بخشید.

امام جمعه کرمان ادامه دهد: اهالی رسانه وقتی پیشرفت های هسته ای، سلول های بنیادین و غیره را به تصویر می کشد،در نسل موجود و نسل های آینده ایجاد امید می کند.

به گزارش ایرنا مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز با اشاره به اینکه امید افرینی برای قشر جوان مهم است گفت: این قشر هنوز موفقیت های کشور را درک نکرده و دشمن از این خلاء خبری سوءاستفاده های بسیاری کرده است. 
حمیدرضا بداشتی ادامه داد: برنامه ما این است که رسانه دیده بان بخش تولید باشد و از اقشار دیگر هم کمک بگیریم تا مشکلات عرصه تولید، اقتصاد و کارگران را رفع کنیم. 

وی اضافه کرد: بنا شده که تیم رسانه ای به عنوان روایتگران روایت اول این عرصه را داشته باشند که استان کرمان به عنوان استان اول پیشرو شد و در ۳۲ استان این برنامه را دنبال می کنیم. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha